Шановні діти! Під час карантину працюємо дистанційно. У робочому зошиті робимо відповідний запис ( число, класна (чи домашня) робота, виконуємо завдання та надсилаємо за електронною адресою: psvtanya2014@gmail.com
25.05. (В); 26.05. (Б)
20.05. (А); 21.05 ( Б); 22.05.( В)
Контрольна робота №6. За розділом: " Сучасна література. Я і світ".
https://www.classtime.com/code/KNMVGR
15.05. (А); 18.05.(В); 19.05. (Б)
Тема: Позакласне читання № 4.
У. Старк "Петер і червоний птах".
Завдання: знати зміст твору У. Старк " Петер і червоний птах" та переглянути презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vivchennya-povisti-ulfa-starka-peter-i-chervoniy-ptah-104001.html
14.05. (Б); 15.05. (В)
Тема: Образ Меггі- дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовні випробування. Поєднання уявного і реального світів.
Мета: здійснити аналітичне дослідження тексту роману Корнелії Функе «Чорнильне серце»; проаналізувати образ головної героїні; прослідкувати динаміку розвитку образу, збагнути роль образу Меггі в контексті авторського задуму; здійснити порівняльний аналіз ключових епізодів тексту та екранізації роману; розвивати естетичні смаки та аналітичні навички учнів.
Завдання: зробити ґронування: " Меггі. Яка вона?"
08.05.( В); 12.05. (Б); 13.05. (А)
Тема: Корнелія Функе " Чорнильне серце". Тема " оживлення" книжки у творі.
Мета: ознайомитись із життям і творчістю письменниці; усвідомити ідейно-художнє багатство твору; розвивати навички самостійної роботи із джерелами, уміння виразно читати, переказувати, коментувати, висловлювати свої думки та враження; виховувати силу волі, кмітливість, здатність до дії, до пошуків виходу в екстремальній ситуації.
Завдання: прочитати твір Корнелії Функе " Чорнильне серце".
04.05. (В); 07.05. ( Б)
Тема: Значення художнього прийому чаклунства у творі Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула".
Мета: розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву, навички самостійної роботи з книгою, виразного читання, виділення ключових епізодів та елементів сюжету, висловлення своїх думок та вражень; формувати кращі моральні якості, прагнути до добра й справедливості, любові до читання художньої літератури, естетичних смаків.
Завдання: Літературна гра: "так-ні" (вірна відповідь 1б.)
1. Софі - єдина дитина в сім`ї.
2. Опудало - це зачарований принц Джастін.
3. Хін - собака, яка шпигує за мешканцями замку.
4. Насправді, Хаул з`їдав серця молодих дівчат.
5. Кальцифер - демон вогню, у минулому був зіркою.
6. Переховуючись від військових, Хаул трансформується в демона вогню.
7. Кальцифер повертає серце Хаулу.
8. Софі працювала у крамниці капелюшників.
9. Хаул рятує Софі від солдатів , які хотіли забрати її у полон.
10. Софі знаходить чарівні двері, які заводять її у минуле.
11. Між Софі і Хаулом зароджується сильне кохання.
05.05.( Б); 08.05. (А)
Тема: Образ Софі, світ її мрій , бажань і жахів у творі Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула".
Мета: розвивати навички виразного читання; виділяти головне із прочитаного та його переказувати; уміти характеризувати героїв твору.
Завдання: заповнити таблицю : Мрії, бажання, жахи Софі ( та надіслати).
27.04. (В!); 30.04. (Б клас- записує виділиний текст теми); 06.05. (А)
Тема: Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій , бажань і жахів.
Мета: ознайомитись із життям і творчістю Д.В.Джонс; розміти ідейно-художній зміст твору; повторити поняття " фентезі"; розвивати образне і критичне мислення, зв`язне мовлення; виховувати інтерес до пізнання світу, читання.
Завдання: ознайомитись із життям і творчістю Д.В.Джонс зі статті підручника; читати твір "Мандрівний Замок Хаула"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636; ( додатково можна переглянути мультфільм http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/1870-mandrivnyj-zamok.html); виконати таблицю : "Елементи казки і детективу"( поділити на стовпчики) ( письмово! і надіслати!!!).
24.04. ( В); 28.04. (Б); 29.04. (А).
Тема: Айзек Азімов " Фах". Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення , творчої уяви, моральних цінностей.
Мета: схарактеризувати зображення освіти майбутнього у творі «Фах» шляхом аналізу художнього твору; розвивати навички виразного читання та уміння висловити своє розуміння прочитаного.
Завдання: ( виконати письмово та надіслати)
Сучасна література . Я і світ.
Тема: Айзек Азімов " Фах". Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Дж. Плейтена . Проблема духовної реалізації людини.
Мета: ознайомитись із біографією письменника, визначити бачення автором освіти майбутнього в оповіданні; своєрідність фантастичного жанру та його поєднання з реальністю; .
Завдання: прочитати оповідання " Фах"; Скласти письмову розповідь на тему: " Якою я бачу школу майбутнього?"
13.04. ( В); 21.04. (Б); 22.04. (А)
Контрольна робота № 5 за розділом : "Літературний детектив". " Світова новела".
Мета: узагальнення знань з вивчених розділів;
Завдання: написати свою власну детективну історію (або новелу) дотримуючись усіх ознак жанрів. Обсяг твору: 1,5 - 2 стор.
Тринадцяте квітня
Контрольна робота № 5
за розділами: "Літературний детектив" та " Світова новела"
Твір
( назва)
10.04.( В); 16.04.( Б); 17.04.(А)
Тема: Розвиток мовлення № 4 (у).
Завдання: переписати у зошит одне прислів`я, або крилатий вираз, фразеологічний зворот , що виражає головну ідею твору ( Генрі, Уеллса, Акутаґави (на вибір).
Підготуватися до контрольної роботи.
06.04. (В); 14.04.( Б); 15.04.( А)
Тема: Рюноске Акутаґава - майтер японської новели . Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі " Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи твору.
Мета: ознайомитись з особливостями японської культури та художньої літератури на прикладі творчості Р.Акутаґави, відомостями про життєвий та творчий шлях , продовжити роботу над поняттям " новела", "філософська новела", " підтекст"; Ознайомитись із змістом новели " Павутинка"; виховувати толерантне ставлення до людей, відповідальність за свої вчинки.
Завдання: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом Р.Акутаґава зі статті підручника; переглянути презентації за посиланнями:
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-noveli-runoske-akutagava-pavutinka-119490.html ( виконати завдання слайду №6 ( письмово). Підготуватися до розвитку мовлення на наступний урок можна за допомогою слайду №20.
2) https://naurok.com.ua/prezentaciya-akutagava-ryunokse-pavutinka-filosofskiy-zmist-tvoru-pidtekst-106642.html , читати новелу " Павутинка" за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=611
10.04.(А); 09.04.( Б); 03.04. (В)
Тема: Видатний англійський фантаст Герберт Джордж Уеллс.Точка зору дорослого і дитини в новелі " Чарівна крамниця". " Дива" та їхнє сприйняття персонажами . Оповідач твору. Роль елементів фантастики.
Мета: ознайомитись із біографією та творчістю Г.Уеллса за статею підручника; виразно читати і переказувати ключові моменти твору; ділитися враженнями про прочитане; засвоїти поняття " фантастика".
Завдання : переглянути відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw;
презентацію: https://vseosvita.ua/library/fantasticnij-svit-gerberta-uellsa-3123.html;
знати зміст твору " Чарівна крамниця":https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=610
Творча робота: скласти кросворд по темі.
02.04. ( Б); 03.04. (А) 20.03. (в)
Тема: Новела " Останній листок" - гімн людині котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат.
Мета: памятати про моральну відповідальність за свої вчинки, цінувати щирі людські стосунки; усвідомлювати цінність життя; шанобливо ставитися до мистецького хисту.; виявляти характерні ознаки новели у творі; характеризувати персонажів; порівнювати образи новел О. Генрі та висловлювати своє ставлення до них.
Завдання: прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=503; дати відповіді на запитання( письмово):
1. Де познайомились Сью і Джонсі?
2. Яка справа об`єднувала дівчат?
3. Що рахувала Джонсі у зворотньому порядку дивлячись у вікно?
4. У чому був шанс хворої за словами лікаря?
5. Що Берман малював уже кілька років?
6. Коли Джонсі думала померти?
7. Чому так швидко падало листя з плюща?
8. Які деталі свідчать про те, що Джонсі починає одужувати?
9. Чому захворів Берман?
10. Як автор в новелі називає хворобу?
11. Що було найкращим шедевром Бермана?
12. Чи була справжньою дружба між дівчатами?
31.03.( Б) А ( 01.04.) В (16.03)
Тема: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки. Моральні цінності в новелі О. Генрі " Дари волхвів". Біблійні мотиви у творі , художні деталі.
Мета: Ознайомитись із біографією та творчістю письменника; засвоїти поняття "новела"; повторити поняття художня деталь; читати та вміти переказувати твір .
Завдання: переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-o-genri-majster-noveli-moralni-cinnosti-v-noveli-dari-volhviv-biblijni-motivi-u-tvori-hudozni-detali-novela-ak-literaturnij-zanr--64329.html; прочитати твір "Дари волхвів"за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=499; із презентації виконати домашнє завдання ( письмово) та вправу " Кошик"
30.03.( В); А ( 08.04.); Б ( 07.04) Позакласне читання № 3
Тема: Е. Хемінгуей " Кішка на дощі".
Мета: ознайомитись з біографічними відомостями письменника Е. Хемінгуейя та його твором " Кішка на дощі"; переказувати прочитане; аналізувати вчинки та характер героїв.
Завдання: ознайомимтись з біографією Е. Хемінгуейя за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-hemingueya-97417.html; прочитати твір " Кішка на дощі" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8199.
Визначте символічний зміст твору та викажіть свою "точку зору":
1. На скільки реалістично описана картина Хемінгуейя?
2. Знайдіть звязок з життям і скажіть , чого повчає оповідання, на які думки наштовхує читача? ( письмово).
19.03.(б), 20.03.(а)
Тема: Сутність "дедуктивного методу" Ш.Холмса. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події.
Мета: завершити роботу над твором "Пістрява стрічка"; уміти характеризувати героїв та події з ними пов`язані. Виділяти головне із прочитаного. Виказувати власну думку, ділитися враженнями.
Завдання: переглянути фільм про Ш.Холмса за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ERc5Mmdu7ko , порівняти з твором. Написати власний детектив.
13.03. (в),17.03.(б), 18.03.(а)
Тема: Артур Конан Дойл- відомий автор детективних циклів, популярність його героїв у різних країнах. Оповідання " Спілка рудих" ( огляд).Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв`язання сімейного конфлікту в оповіданні " Пістрява стрічка". Сутність "дедуктивного методу" Ш.Холмса.
Мета: озайомитись із життєвим та творчим шляхом А.К.Дойла ; засвоїти поняття " детектив"; розвивати навички читання, розуміти прочитане, аналізувати і виділяти ключові епізоди твору.
Завдання: переглянути презентацію за посиланням: https://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-iz-zarubizhnoyi-literaturi-dlya-7-klasu-artur-konan-doyl-vidomiy-avtor-detektivnih-tsikliv-populyarnist-yogo-geroyiv-u-riznih-krayinah-sherlok-holms-yak-bezposeredniy-uchasnik-ro/знати зміст детектива: " спілка рудих" , " Пістрява стрічка". Переказувати прочитане, ділитися враженнями. Продовжити речення: " У Ш.Холмсі мені імпонує..."( письмово) та виконати
Літературний диктант:
12.03. (Б), 13.03. (А).
Детектив як жанр літератури, його характерні ознаки. Жанрове розмаїття детективів. Е.А.По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті "Золотий жук".
Мета: ознайомитись із жанром детектив, письменниками котрі в ньому працюють; розвивати образне і логічне мислення; любов до читання художньої літератури.
Завдання: знати зміст твору "Золотий жук ", характеризувати героїв, відповідати на запитання підручника, висловлювати свої думки і враження. Придумати сюжет власної детективної історії, враховуючи особливості детективного жанру.Розробити власну криптограму.
25.05. (В); 26.05. (Б)
Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу
Завдання: створити ребус або кросворд за вивченими темами.
20.05. (А); 21.05 ( Б); 22.05.( В)
Контрольна робота №6. За розділом: " Сучасна література. Я і світ".
https://www.classtime.com/code/KNMVGR
15.05. (А); 18.05.(В); 19.05. (Б)
Тема: Позакласне читання № 4.
У. Старк "Петер і червоний птах".
Завдання: знати зміст твору У. Старк " Петер і червоний птах" та переглянути презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vivchennya-povisti-ulfa-starka-peter-i-chervoniy-ptah-104001.html
14.05. (Б); 15.05. (В)
Тема: Образ Меггі- дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовні випробування. Поєднання уявного і реального світів.
Мета: здійснити аналітичне дослідження тексту роману Корнелії Функе «Чорнильне серце»; проаналізувати образ головної героїні; прослідкувати динаміку розвитку образу, збагнути роль образу Меггі в контексті авторського задуму; здійснити порівняльний аналіз ключових епізодів тексту та екранізації роману; розвивати естетичні смаки та аналітичні навички учнів.
Завдання: зробити ґронування: " Меггі. Яка вона?"
08.05.( В); 12.05. (Б); 13.05. (А)
Тема: Корнелія Функе " Чорнильне серце". Тема " оживлення" книжки у творі.
Мета: ознайомитись із життям і творчістю письменниці; усвідомити ідейно-художнє багатство твору; розвивати навички самостійної роботи із джерелами, уміння виразно читати, переказувати, коментувати, висловлювати свої думки та враження; виховувати силу волі, кмітливість, здатність до дії, до пошуків виходу в екстремальній ситуації.
Завдання: прочитати твір Корнелії Функе " Чорнильне серце".
04.05. (В); 07.05. ( Б)
Тема: Значення художнього прийому чаклунства у творі Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула".
Мета: розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву, навички самостійної роботи з книгою, виразного читання, виділення ключових епізодів та елементів сюжету, висловлення своїх думок та вражень; формувати кращі моральні якості, прагнути до добра й справедливості, любові до читання художньої літератури, естетичних смаків.
Завдання: Літературна гра: "так-ні" (вірна відповідь 1б.)
1. Софі - єдина дитина в сім`ї.
2. Опудало - це зачарований принц Джастін.
3. Хін - собака, яка шпигує за мешканцями замку.
4. Насправді, Хаул з`їдав серця молодих дівчат.
5. Кальцифер - демон вогню, у минулому був зіркою.
6. Переховуючись від військових, Хаул трансформується в демона вогню.
7. Кальцифер повертає серце Хаулу.
8. Софі працювала у крамниці капелюшників.
9. Хаул рятує Софі від солдатів , які хотіли забрати її у полон.
10. Софі знаходить чарівні двері, які заводять її у минуле.
11. Між Софі і Хаулом зароджується сильне кохання.
05.05.( Б); 08.05. (А)
Тема: Образ Софі, світ її мрій , бажань і жахів у творі Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула".
Мета: розвивати навички виразного читання; виділяти головне із прочитаного та його переказувати; уміти характеризувати героїв твору.
Завдання: заповнити таблицю : Мрії, бажання, жахи Софі ( та надіслати).
27.04. (В!); 30.04. (Б клас- записує виділиний текст теми); 06.05. (А)
Тема: Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій , бажань і жахів.
Мета: ознайомитись із життям і творчістю Д.В.Джонс; розміти ідейно-художній зміст твору; повторити поняття " фентезі"; розвивати образне і критичне мислення, зв`язне мовлення; виховувати інтерес до пізнання світу, читання.
Завдання: ознайомитись із життям і творчістю Д.В.Джонс зі статті підручника; читати твір "Мандрівний Замок Хаула"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636; ( додатково можна переглянути мультфільм http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/1870-mandrivnyj-zamok.html); виконати таблицю : "Елементи казки і детективу"( поділити на стовпчики) ( письмово! і надіслати!!!).
24.04. ( В); 28.04. (Б); 29.04. (А).
Тема: Айзек Азімов " Фах". Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення , творчої уяви, моральних цінностей.
Мета: схарактеризувати зображення освіти майбутнього у творі «Фах» шляхом аналізу художнього твору; розвивати навички виразного читання та уміння висловити своє розуміння прочитаного.
Завдання: ( виконати письмово та надіслати)
Бліц-опитування «+ - -».
1. Айзек Азімов народився у Нью-Йорку.
2. Він писав детективні і науково-популярні твори.
3. Письменник мав почесне звання професора біохімії.
4. Азімов мав 14 почесних наукових ступенів різних університетів світу.
5. Перше ж оповідання прославило письменника.
6. За свое життя А. Азімов написав майже 500 книжок.
7. А. Азімов любив користуватися технічними досягненнями: комп'ютером, автомобілем, літаком.
8. Оповідання «Фах» належить до групи творів про освоєння людьми галактики.
9. Батько Джорджа Плейтена був дипломованим металургом.
10. Джордж Плейтен успішно подолав випробування Олімпіади.
11. Розумово обдаровані люди навчалися в «Інтернаті для недоумків».
12. У своїх творах Азімов застерігає людство від зловживання технічним прогресом.
17.04. ( В); 23.04. (Б); 24.04.(А)Сучасна література . Я і світ.
Тема: Айзек Азімов " Фах". Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Дж. Плейтена . Проблема духовної реалізації людини.
Мета: ознайомитись із біографією письменника, визначити бачення автором освіти майбутнього в оповіданні; своєрідність фантастичного жанру та його поєднання з реальністю; .
Завдання: прочитати оповідання " Фах"; Скласти письмову розповідь на тему: " Якою я бачу школу майбутнього?"
13.04. ( В); 21.04. (Б); 22.04. (А)
Контрольна робота № 5 за розділом : "Літературний детектив". " Світова новела".
Мета: узагальнення знань з вивчених розділів;
Завдання: написати свою власну детективну історію (або новелу) дотримуючись усіх ознак жанрів. Обсяг твору: 1,5 - 2 стор.
Тринадцяте квітня
Контрольна робота № 5
за розділами: "Літературний детектив" та " Світова новела"
Твір
( назва)
10.04.( В); 16.04.( Б); 17.04.(А)
Тема: Розвиток мовлення № 4 (у).
Завдання: переписати у зошит одне прислів`я, або крилатий вираз, фразеологічний зворот , що виражає головну ідею твору ( Генрі, Уеллса, Акутаґави (на вибір).
Підготуватися до контрольної роботи.
06.04. (В); 14.04.( Б); 15.04.( А)
Тема: Рюноске Акутаґава - майтер японської новели . Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі " Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи твору.
Мета: ознайомитись з особливостями японської культури та художньої літератури на прикладі творчості Р.Акутаґави, відомостями про життєвий та творчий шлях , продовжити роботу над поняттям " новела", "філософська новела", " підтекст"; Ознайомитись із змістом новели " Павутинка"; виховувати толерантне ставлення до людей, відповідальність за свої вчинки.
Завдання: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом Р.Акутаґава зі статті підручника; переглянути презентації за посиланнями:
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-noveli-runoske-akutagava-pavutinka-119490.html ( виконати завдання слайду №6 ( письмово). Підготуватися до розвитку мовлення на наступний урок можна за допомогою слайду №20.
2) https://naurok.com.ua/prezentaciya-akutagava-ryunokse-pavutinka-filosofskiy-zmist-tvoru-pidtekst-106642.html , читати новелу " Павутинка" за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=611
10.04.(А); 09.04.( Б); 03.04. (В)
Тема: Видатний англійський фантаст Герберт Джордж Уеллс.Точка зору дорослого і дитини в новелі " Чарівна крамниця". " Дива" та їхнє сприйняття персонажами . Оповідач твору. Роль елементів фантастики.
Мета: ознайомитись із біографією та творчістю Г.Уеллса за статею підручника; виразно читати і переказувати ключові моменти твору; ділитися враженнями про прочитане; засвоїти поняття " фантастика".
Завдання : переглянути відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw;
презентацію: https://vseosvita.ua/library/fantasticnij-svit-gerberta-uellsa-3123.html;
знати зміст твору " Чарівна крамниця":https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=610
Творча робота: скласти кросворд по темі.
02.04. ( Б); 03.04. (А) 20.03. (в)
Тема: Новела " Останній листок" - гімн людині котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат.
Мета: памятати про моральну відповідальність за свої вчинки, цінувати щирі людські стосунки; усвідомлювати цінність життя; шанобливо ставитися до мистецького хисту.; виявляти характерні ознаки новели у творі; характеризувати персонажів; порівнювати образи новел О. Генрі та висловлювати своє ставлення до них.
Завдання: прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=503; дати відповіді на запитання( письмово):
1. Де познайомились Сью і Джонсі?
2. Яка справа об`єднувала дівчат?
3. Що рахувала Джонсі у зворотньому порядку дивлячись у вікно?
4. У чому був шанс хворої за словами лікаря?
5. Що Берман малював уже кілька років?
6. Коли Джонсі думала померти?
7. Чому так швидко падало листя з плюща?
8. Які деталі свідчать про те, що Джонсі починає одужувати?
9. Чому захворів Берман?
10. Як автор в новелі називає хворобу?
11. Що було найкращим шедевром Бермана?
12. Чи була справжньою дружба між дівчатами?
31.03.( Б) А ( 01.04.) В (16.03)
Тема: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки. Моральні цінності в новелі О. Генрі " Дари волхвів". Біблійні мотиви у творі , художні деталі.
Мета: Ознайомитись із біографією та творчістю письменника; засвоїти поняття "новела"; повторити поняття художня деталь; читати та вміти переказувати твір .
Завдання: переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-o-genri-majster-noveli-moralni-cinnosti-v-noveli-dari-volhviv-biblijni-motivi-u-tvori-hudozni-detali-novela-ak-literaturnij-zanr--64329.html; прочитати твір "Дари волхвів"за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=499; із презентації виконати домашнє завдання ( письмово) та вправу " Кошик"
30.03.( В); А ( 08.04.); Б ( 07.04) Позакласне читання № 3
Тема: Е. Хемінгуей " Кішка на дощі".
Мета: ознайомитись з біографічними відомостями письменника Е. Хемінгуейя та його твором " Кішка на дощі"; переказувати прочитане; аналізувати вчинки та характер героїв.
Завдання: ознайомимтись з біографією Е. Хемінгуейя за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-hemingueya-97417.html; прочитати твір " Кішка на дощі" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8199.
Визначте символічний зміст твору та викажіть свою "точку зору":
1. На скільки реалістично описана картина Хемінгуейя?
2. Знайдіть звязок з життям і скажіть , чого повчає оповідання, на які думки наштовхує читача? ( письмово).
19.03.(б), 20.03.(а)
Тема: Сутність "дедуктивного методу" Ш.Холмса. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події.
Мета: завершити роботу над твором "Пістрява стрічка"; уміти характеризувати героїв та події з ними пов`язані. Виділяти головне із прочитаного. Виказувати власну думку, ділитися враженнями.
Завдання: переглянути фільм про Ш.Холмса за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ERc5Mmdu7ko , порівняти з твором. Написати власний детектив.
13.03. (в),17.03.(б), 18.03.(а)
Тема: Артур Конан Дойл- відомий автор детективних циклів, популярність його героїв у різних країнах. Оповідання " Спілка рудих" ( огляд).Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв`язання сімейного конфлікту в оповіданні " Пістрява стрічка". Сутність "дедуктивного методу" Ш.Холмса.
Мета: озайомитись із життєвим та творчим шляхом А.К.Дойла ; засвоїти поняття " детектив"; розвивати навички читання, розуміти прочитане, аналізувати і виділяти ключові епізоди твору.
Завдання: переглянути презентацію за посиланням: https://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-iz-zarubizhnoyi-literaturi-dlya-7-klasu-artur-konan-doyl-vidomiy-avtor-detektivnih-tsikliv-populyarnist-yogo-geroyiv-u-riznih-krayinah-sherlok-holms-yak-bezposeredniy-uchasnik-ro/знати зміст детектива: " спілка рудих" , " Пістрява стрічка". Переказувати прочитане, ділитися враженнями. Продовжити речення: " У Ш.Холмсі мені імпонує..."( письмово) та виконати
Літературний диктант:
1.Що привернуло увагу Шерлока Холмса в кімнаті Джулії?
2.Ім'я героїні, котра прийшла до Шерлока Холмса за допомогою.
3.Ім'я вітчима героїні.
4.Чим вітчим годував гадюку?
5.Прізвище героїні.
6.Як назвала гадюку Джулія?
7.Економка Шерлока Холмса.
8.Прізвище вітчима героїні оповідання «Пістрява стрічка».
9.Який предмет, на думку Холмса, був зайвим у кімнаті вітчима?
10.Назва маєтку, де розгорталися основні події в оповіданні «Пістрява стрічка».
11.Друг Шерлока Холмса.
12.Ім'я головного героя циклу детективних оповідань А. Конан Дойля.12.03. (Б), 13.03. (А).
Детектив як жанр літератури, його характерні ознаки. Жанрове розмаїття детективів. Е.А.По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті "Золотий жук".
Мета: ознайомитись із жанром детектив, письменниками котрі в ньому працюють; розвивати образне і логічне мислення; любов до читання художньої літератури.
Завдання: знати зміст твору "Золотий жук ", характеризувати героїв, відповідати на запитання підручника, висловлювати свої думки і враження. Придумати сюжет власної детективної історії, враховуючи особливості детективного жанру.Розробити власну криптограму.
Сергій Бутенко 7-Б
ОтветитьУдалить7-б,Кормилицын Илья,ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалить7-Б Сушко Настя,ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалитьЄВСЮКОВ ВЛАД 7-Б
ОтветитьУдалитьВЫПОЛНЕНО
Проскурня Даша 7-Б
ОтветитьУдалитьВЫПОЛНЕНО
Коваль Мария 7-Б выполнено
ОтветитьУдалить7-Б Адылин Никита, выполнено.
ОтветитьУдалить7-Б Адылин Никита, выполнено.
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьВиконано.
Щербань Віолетта 7-А виконано
ОтветитьУдалитьРезниченко Мария 7-А, выполнено
ОтветитьУдалитьВепрєва Дар'я 7-А,завдання виконано
ОтветитьУдалитьПанкова Вероника 7-А зроблено
ОтветитьУдалитьГоловін Данило 7-А зроблено
ОтветитьУдалитьТкаченко Аліна 7-А
ОтветитьУдалитьЗавдання виконано
Лямин Кирилл 7-А
ОтветитьУдалитьВыполнено
Комирова Марина Выповнено
ОтветитьУдалитьКоваль Мария 7- Б ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалить7-Б Лебедь Родион,ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалитьЯрослав Чижмак 7-А виконано
ОтветитьУдалитьГалищук Ростислав 7-Б Выполнил
ОтветитьУдалить7-Б Евсюков Влад,ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалитьСтеблюк Анастасия 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьСветашова Алина 7-А,выполнено
ОтветитьУдалитьСветашова Алина 7-А,выполнено
ОтветитьУдалитьЩербань Віолетта 7А виконала
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьЗавдання виконано
Головін Данило 7-А зроблено
ОтветитьУдалитьЛукина Валерия 7-В виполнено
ОтветитьУдалитьЛысенко Даша 7-В виконано
ОтветитьУдалитьПроскурня Даша 7-Б
ОтветитьУдалитьВЫПОЛНЕНО
Филипенко Таня 7-В сделала
ОтветитьУдалитьНастюк Алина 7-В сделала
ОтветитьУдалитьАзаровський Віктор 7-А
ОтветитьУдалитьВиконано
Сергій Бутенко 7-б виконав
ОтветитьУдалитьФилипенко Таня 7-В сделала
ОтветитьУдалитьСтеблюк Анастасия 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьГалищук Ростислав 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьЮрченко София 7-А выполнено
ОтветитьУдалитьЛебедь Родион 7-Б,ВЫПОЛНЕНО
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьЗавдання виконано
Зроблено
ОтветитьУдалитьМильохина Милена 7-В : зроблено
ОтветитьУдалитьАдылин Никита 7-Б, выполнено.
ОтветитьУдалитьВыполнил
ОтветитьУдалитьГаліщук Ростислав 7-б виконав
ОтветитьУдалитьСтеблюк Анастасия 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьКоваль Даниил 7-Б: Сделано
ОтветитьУдалитьПроскурня Даша 7-Б
ОтветитьУдалитьВЫПОЛНЕНО
Лукина Валерия 7В СДЕЛАНО!!
ОтветитьУдалитьПрядко Ева 7-б выполнено
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьзавдання виконано
Панкова Вероніка 7-А зроблено
ОтветитьУдалитьЛысенко Даша 7-В всё выполненно
ОтветитьУдалитьЧеснейша Вероника 7-В зробила
ОтветитьУдалитьАзаровский Виктор 7-А
ОтветитьУдалитьвыполнено
Помаленький Ілля 7-А ЗРОБЛЕНО
ОтветитьУдалитьМакаренко Никита 7-В ВЫПОЛНЕНО!!
ОтветитьУдалитьРебар Аня выполнено
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЛысенко Даша 7-В зроблено
ОтветитьУдалитьАдылин Никита 7-Б, выполнено.
ОтветитьУдалитьВыполнено 7 а
ОтветитьУдалитьГаліщук Ростислав 7-Б виконав
ОтветитьУдалитьИзвените а где задание на 08.04 для а класа
ОтветитьУдалитьЯрослав Чижмак 7-А завдання виконано
ОтветитьУдалитьАдылин Никита 7-Б, выполнено.
ОтветитьУдалитьБутенко Сергій 7-б зробив
ОтветитьУдалитьГаліщук Ростислав 7-Б виконав
ОтветитьУдалитьСтеблюк Анастасия 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьФилипенко Таня 7-В сделала за 6 апреля сделала
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьВиконано
макаренко-7-в виконано
ОтветитьУдалитьМакаренко Никита 7-в Выполнено
ОтветитьУдалитьЯрослав Чижмак завдання зроблено
ОтветитьУдалитьКоноплянко 7А выполнено
ОтветитьУдалитьК/р Куди відправляти ?
ОтветитьУдалитьЗроблено
ОтветитьУдалитьМакаренко 7-в Зроблено
ОтветитьУдалитьЯрослав Чижмак 7-А завдання виконано
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьВініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьВиконано
Діти, уважно слідкуйте за датами і завданнями. Для кожного класу своє.
ОтветитьУдалитьСтеблюк Анастасия 7-Б, выполнено
ОтветитьУдалитьЯрослав Чижмак 7-А завданя виконано
ОтветитьУдалитьФилипенко Таня 7-В сделала
ОтветитьУдалитьШпортько Ігор 7-А
ОтветитьУдалитьЗроблено
Вініченко Дарія 7-А
ОтветитьУдалитьВиконано