Зарубіжна література 5 класи

    Зарубіжна література 5 клас

      Шановні учні та батьки 5 класів! Під час дистанційного навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання, ви можете отримувати на моєму блозі.

      Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com 

18.02. 
Доброго дня! У зошитах робимо запис:

Вісімнадцяте лютого
Класна робота

Елеонор Портер " Полліанна".
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста

Домашнє завдання: підручник, стор. 177-182 ( читати, переказувати)















17.02. 

      Доброго дня! Шановні учні 5 класу, на жаль розвиток мовлення мені відправили не всі учні. Пам`ятаємо про те, що це є обов`язковим видом оцінювання, а також є певні терміни здачі роботи. Пройшов тиждень! Всі роботи виконуються у робочому зошиті, а не в чернетці! Сьогодні контрольна робота і виставлення тематичних результатів.

Онлайн-урок за посиланням:
 
Сьогодні у ваших зошитах повинен бути такий запис:

Сімнадцяте лютого
Контрольна робота №3
за розділом: " Світ дитинства"
Тестування
( записуємо номер питання та ваш варіант відповіді літерою а,б,в чи г)
Посилання на тестування:
Домашнє завдання: підручник стор.175-176, читати.













11.02. Доброго дня! Робимо обов`язково запис у зошит:
Одинадцяте лютого
Класна робота
Розвиток мовлення №4 (п.)
 за творами: М.Твена та В. Катаєва
Порівняльна таблиця персонажів 
Завдання: дібрати риси характеру(позитивні чи негативні), вчинки тощо до кожного з персонажів.

Том

Гек

Петя

Гаврик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роботу обов`язко потрібно виконати сьогодні і надіслати вчителю на перевірку.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за творами М.Твена та В. Катаєва.






10.02. Записуємо у зошити :
Десяте лютого
Класна робота
Позакласне читання №3
Валентин Катаєв " Біліє парус самотній"
1. Розгляньте картини А. Куїнджи та І. Айвазовського.
 Виконайте вправу " Асоціативнийй ряд" до слова " Море" ( ваші асоціації, письмово у зошиті);
2. Записати у зошити: Пейза́ж (фр. Paysage, від країна, місцевість) — жанр в образотворчому мистецтві , в якому об'єктом зображення є природа. Різновидом пейзажу є зображення моря і подій, що відбуваються на морі.
3. Написати міні-твір на тему: " Мої враження від прочитаної повісті "Біліє парус самотній" ( 5-7 речень). Роботи надсилаємо до кінця уроку.
Домашнє завдання: підготуватися до уроку розвитку мовлення. А саме, подумати, кого з літературних героїв нагадують Петя і Гаврик. З`ясувати, що спільного між  персонажами. 















04.02. 
Доброго дня! Дітки, запишіть у зошити:

Четверте лютого

Класна робота

Провідні ідеї твору ( дружба, кохання, людяність)

Переглянути презентацію за посиланням:
Домашнє завдання:підготуватися до позакласного читання. Прочитати повість В.Катаєва " Біліє парус самотній".











03.02. 
Доброго дня! Діти, записуємо у зошити:

Третє лютого

Класна робота

Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра". Ставлення автора до своїх героїв

Переглянути буктрейлер за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=oq6lukodXjY
Дайте відповідь на питання письмово (у зошиті): Яке ваше ставлення до Тома і Гека?( до 5 речень)
Домашнє завдання: скласти простий план до одного з прочитаних розділів (на вибір).































03.12. (В)
Оскар Уайльд " Хлопчик - зірка ". Символічний зміст твору. Еволюція образу головного героя

Онлайн-урок о 17.00. за посиланням: https://meet.google.com/nyi-ahkd-fyw
Домашнє завдання: читати статтю у підручнику про Дж. Кітса.

02.12. (В)
Оскар Уайльд " Хлопчик- зірка". Казкові персонажі , їх характеристика. Основний конфлікт казки
Онлайн-урок о 14.00. за посиланням:https://meet.google.com/kkg-vmnp-cnj
Домашнє завдання : знати зміст казки О. Уайльда " Хлопчик- зірка".
23.10.
     Доброго дня! Шановні учні 5х класів, сьогодні на уроці ми узагальнимо знання щодо прочитаних казок. Пропоную виготовити лепбук до однієї казки, яка вам найбільше сподобалась, або скласти кросворд ( 7-10 слів). 
Нагадаю! Це:
1. " Фарбований шакал";
2. " Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик";
3. " Пензлик Маляна";
4. " Синдбад- мореплавець" ( третя подорож);
5. " Пані Метелиця".
Вам на допомогу приклад для виготовлення лепбуку. Можете зробити свій варіант, за своєю фантазією, або іншими зразками.
 Заходьте за посиланням:
1. Міфи народів світу ( Міф про Прометея, Міф про Геракла, Деметра і Персефона, Дедал і Ікар, Творення, про створення ночі , Про потоп, Про золоті часи; Ра та Апоп, Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет)
2. Байка. Езоп " Лисиця і виноград", "Вовк і Ягня", " Крук і Лисиця", " Мурашка і цикада". 
Крилов І.А. "Квартет", " Вовк і Ягня", " Бабка і муравель".
3. Д.Дефо " Робінзон Крузо".
4. ж. Верн " П`ятнадцятирічний капітан".
5. Ч. Діккенс " Різдвяна пісня в прозі".
6. М.В.Гоголь " Ніч перед Різдвом".
7. А.П. Чехов " Хамелеон", "Товстий і тонкий".
8. Дж. Лондон "Жага до життя".
9. В.Г.Короленко " Сліпий музикант"
10. Р.Д.Бредбері " Усмішка".
11. Р. Шеклі " Запах думок".
12. А.А.Е.Ліндґрен " Міо, мій Міо".
13. К.Нестлінґер " Конрад, або Дитина з бляшанки". 22.05.
Контрольна робота № 5 за розділом : " Сучасна література"
Для того щоб пройти контрольне тестування, вам треба натиснути на посилання. Бажаю успіху!
https://www.classtime.com/code/PNE268

20.05. 
Розвиток мовлення №4.(п)

Створити літературний проект:"У колі добрих героїв"( та надіслати на ел. скриньку до 22.05.) Роз`яснення завдання на zoom-конференції.
15.05. 
Тема: Пауль Маар " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії.
Мета:формувати навички ви­бору книг для читання, орієнтування в тематиці; уміння самостійно працювати з художнім твором та складати про нього свою думку;виховувати кращі людські якості на основі гуманістичних ідей, утверджених у творі, оптимістичне сві­тобачення.
Завдання: ( кожна правильна відповідь 2б.) 
  1. Тестування:
  1. 1.Суботик — це:
а) веселий песик;
б) інопланетний гість;
в) фантастична істота;
г) веселий клоун.

  1. 2. Улюбленим заняттям Суботика було:
а) складати вірші;
б) співати пісні;
в) танцювати;
г) грати в м’яча.

  1. 3. Суботик називав пана Пляшкера татком, бо:
або той був його справжнім батьком;
б) він дуже подобався йому;
в) Пляшкер дуже про це просив;
г) він завжди мріяв, щоб у нього був татко.

  1. 4. Найбільше Суботик любив ласувати:
а) м’ясом;
б) всім, що потрапляло до рук;
в) овочами; 
г) фруктами.

  1. 5. Які зміни відбувалися із Суботам після того, як він виконував бажання?
а) Випадала одна волосинка;
б) з’являлися веснянки;
в) ставав дуже сумним;
г) зникала веснянка.

  1. 6. Пан Пяшкер зрадів поверненню Суботика, бо:
а) той виконує всі його бажання;
б) нарешті його життя стало цікавішим;
в) той не міг відремонтувати машину бажань;
г) дуже сумував за ним.

Дякую за виконану роботу! 


13.05. 
Тема: Реальне і фантастичне у творі Пауль Маар " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу".
Мета: завершити аналітичне дослідження тексту; розкрити на прикладах з твору сутність провідної ідеї творів Маара як ідеї реалізації мрій, бажань і прагнень особистості; прослідкувати за змінами в характерах і поведінці героїв твору під впливом Суботика як носія головної думки автора.
Завдання: НАМАЛЮВАТИ  СУБОТИКА І СКЛАСТИ СЕНКАН ДО ОБРАЗУ ЦЬОГО ПЕРСОНАЖА







  • Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник).
  • Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметники)
  • Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно, це дієслова).
  • Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
  • Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому 
  • висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.


  • (конференція zoom з учнями  о 14.00.)

    08.05. 
    Тема: Пауль Маар " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору.
    Мета: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом відомого сучасного німецького письменника Пауля Маара, а також з передісторією появи Суботика в житті пана Пляшкера за змістом першої книжки цієї літературної серії «Що не день, то субота» та фрагментів екранізації творів Маара «Рудий п'ятачок»; розвити творчу уяву п'ятикласників та розуміння цінностей людського життя в зв'язку з їхніми прагненнями й бажаннями.

    Завдання: прочитати твір  " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"( Пауль Маар).

    06.05.
    Тема: Сучасні дитячі літературно- художні видання.
    Завдання: намалювати обкладинку до улюбленого сучасного твору( з назвою), та написати,  чому цей твір є ваш улюблений ( 5-7 речень).


    29.04.
    Тема: Туве Янсон " Капелюх чарівника". Персонажі твору , втілення в них ідей доброти , щирості, сімейних цінностей.
    Мета: повторити поняття про персонажів та героїв літературного твору ( головні та другорядні), формувати вміння характеризувати героїв, формувати образне мислення, творчу уяву; виховувати розуміння ролі сім`ї та дружби у житті людини.
    Завдання: ( виконати письмово і надіслати)
             Впізнай героя за описом ( правильна відповідь 1б.) 
    1.Часто бродив один вночі, мав губну гармошку, носив старий зелений капелюх і старий костюм, мав котячі очі, які бачать у тем­ряві. 

     2. Розумний, обережний, буркотливий, колекці­онує поштові марки і рослини, без волосся, носить плаття, яке діс­талося йому в спадок від тітки. 

     3. Любить готувати млинці, вранці варить каву, впізнала сина в образі потвори. 

    4. Любить читати газети, пише мемуари, в дитинстві був обдарова­ною дитиною, яку не розуміли, часто повторює фразу: «Клянуся сво­їм хвостом!» 

     5. Найдовше перебуває в зимовій сплячці, страшенно боїться грози, перший знайшов печеру. 

    6. Змі­нює свій колір залежно від настрою.

    7. Лютий звір, який, обертаючись, як пропелер, може вкрутитися в пісок, перетворився на їжачка.

    8. Загальний улюбленець, з малень­ким зграбним хвостиком, гарними добрими очима.

     9. Друг Мумі-троля, який запропонував гнати короля Каліфорнії за образи Мумі-троля. 


    10. Завжди прилітає додому верхи на чорній пантері, колекціонує рубіни, загубив чарівного капелюха. 

    24.04.
    Тема: Туве Янсон " Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору.
    Мета: знайомство учнів з цікавими сторінками життя та творчості письменниці, книгами про фантастичних героїв –  Мумі-тролів автора; зацікавити ними,   вчити розуміти своєрідність образів головних героїв казки;  розвивати уяву, спостережливість, формувати навички роботи з книгою, вдумливого побіжного читання; вміння висловлювати свої враження та думки; виховувати інтерес до вивчення сучасної літератури, любов і пошану до її авторів і цінностей, які вони утверджують.

    Завдання: прочитати статтю підручника стор.243-246; прочитати повість-казку " Капелюх Чарівника" за посиланням:  https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=667;  Творче завдання ( на високий рівень не є обов`язковим!): намалювати Долину Мумі-тролів або одного з Мумі-тролів.

    22.04.
    Тема: Роальд Дал - автор найсмачнішої  повісті- казки. Солодкі мрії здійснюються. Реальний і фантастичний світи повісті, їх співвідношення у творі.
    Мета: особливості змалювання реального та фантастичного світів твору та сенс їх взаємодії; визначити ознаки казки та повісті; розвивати творчу уяву учнів, навички аналізу художнього твору.
    Завдання: Поміркувати над запитанням:
    -Кого ви би обрали своїм другом? Чому? (усно)
    Які поради ви дали б дітям? (письмово)

    2.Підготувати малюнки «Що я побачив(ла) у світі Шоколадної фабрики»?

    17.04. 
    Тема: Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя.
    Мета: переказувати і виділяти основні епізоди твору; уміти виказувати власні судження і виховувати кращі моральні якості.

    Завдання: Дати відповідь на проблемне питання: " Чому доля усміхнулася саме Чарлі?"

    15.04. 
    Тема: Роальд Дал" Чарлі і шоколадна фабрика". Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
    Мета: ознайомитись із життям і творчістю Р.Дала;  розвивати уміння виразно читати художні твори, розмірковувати над прочитаним; сприяти вихованню гідності , чесності і доброти.

    Завдання: засвоїти поняття " персонаж" і " герой літературного твору"; фантастика, фентезі, повість; прочитати повість" Чарлі і шоколадна фабрика", переглянути фільм та порівняти з текстом; виписати у зошит фантастичні елементи твору.

    10.04. 
    Тема: Контрольна робота № 4
    Мета: узагальнити знання учнів з розділу:  "Світ дитинства.Сила творчої уяви"
    Завдання: написати  контрольний твір на тему: " Чим здивувала мене повість - казка Л.Керолла " Аліса в Країні Див"?"       ( обсяг: 0,5 - 1,0 стор.)
    У робочому зошиті пишемо:
          Десяте квітня
      Контрольна робота №4
    за розділами: "Світ дитинства.Сила творчої уяви"
    Твір

    " Чим здивувала мене повість - казка Л. Керолла " Аліса в Країні Див"?"

    08.04. (В)
    Тема:   М.І Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці".Знайомі образи з прочитаних книг. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
    Мета: ознайомити учнів з особливостями сюжету в ліричному творі, (як плин почуттів, спогадів, роздумів, образів) розвивати уміння аналізувати вірші; виховувати повагу до творчої особистості,літературні смаки.

    Завдання: відповідати на запитання у підручнику с.237.(усно)

    03.04.
    Тема: М.І Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці". Чарівний світ літератури й мистецтва  у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг.
    Мета: ознайомитись з життям та творчістю поетеси, розвивати виразне читання та словесне малювання, любов до книги.
    Завдання: прочитати статтю підручника з біографічними данними поетеси, виразно читати вірш  " Книги в червоній палітурці"; переглянути презентацію та буктрейлер за посиланням: 1) https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-u-5-klasi-marina-ivanivna-cvetaeva-knigi-v-chervoniy-paliturci-2318.html
    2) https://www.youtube.com/watch?v=5TF6TalMVew

    Письмово у робочому зошиті: написати відгук на улюблений вірш або твір та надіслати на ел. адресу вчителя.

    01.04.
    Тема: Втілення сюжету повісті-казки "Аліса в Країні Див " у різних видах мистецтва. Продовження книги.
    Мета: завершити текстуальне дослідження тексту, вчитися та уміти здійснювати аналіз твору.

    Завдання: перегляд мультфільма " Аліса в Задзеркаллі". Написати "фанфік" до казки " Аліса в Країні Див " (1част.)

    20.03.
    Тема: Л. Керролл. "Аліса в Країні Див ". Персонажі, які оточують Алісу. Особливості художньої мови твору.
    Мета: вміти характеризувати персонажів твору; розвивати логічне мислення і зв`язне мовлення.

    Завдання: дочитати повість-казку,  переглянути мультфільм за посиланням:http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/3484-alisa-v-kraini-chudes.html  (порівняти з текстом); переказувати прочитане; вміти виказувати своє ставлення до подій та персонажів твору.

    18.03.
    Тема: Л.Керролл " Аліса в Країні Див ". Образ Аліси , світ її уяви і захопливі пригоди. Елементи казки у творі.
    Мета: уміти характеризувати образ Аліси; переказувати і виділяти ключові події у творі.

    Завдання: дочитати казку; виділити казкові елементи твору(письмово).

    13.03. (5-В)
    Тема: Льюїс Керролл " Аліса в Країні Див". Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії " вікторіанської" доби .
    Мета: ознайомитись із стор. підручника 202- 205.; поглибити поняття про літературну казку , повість, фантастику; розвивати навички виразного читання, уяву.
    Завдання: розпочати роботу над твором  " Аліса в Країні Див ". Читати та переказувати прочитане. Відповідати на запитання у підручнику стор. 207.














    41 комментарий:

    1. 5в Ковальов Михайло опрацювали тему Тема: Льюїс Керролл " Аліса в Країні Див". Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії " вікторіанської" доби.

      Також закiнчили Тему: Л.Керролл " Аліса в Країні Див ". Образ Аліси , світ її уяви і захопливі пригоди. Елементи казки у творі.
      Зошит iз виконаними завданнями вiдправлено на Ваш и-мейл.

      ОтветитьУдалить
    2. Штевнин Александр сделал темы за 13-20 марта, роботы отправили.

      ОтветитьУдалить
    3. 5в Ковальов Михайло опрацювали тему Втілення сюжету повісті-казки "Аліса в Країні Див " у різних видах мистецтва. Продовження книги.

      ОтветитьУдалить
    4. Кара Дем'ян, 5В, теми з Алісою опрацював, за 1.04 включно, роботи у зошиті надіслано на електронну пошту

      ОтветитьУдалить
    5. Селионов Денис 5-в тема с Алисой сделана и робота в зошытах тоже сделана

      ОтветитьУдалить
    6. 5-В Штевнін Олександр опрацював тему Втілення сюжету повісті-казки "Аліса в Країні Див " у різних видах мистецтва.
      Фанфік відправлено на поштову скриньку. Чекаємо на зворотній зв’язок.

      ОтветитьУдалить
    7. Артемьев Кирилл 5В завдання виконав,фанфік відправлено на пошту.

      ОтветитьУдалить
    8. Захаров Михаил все сделано от 13.03 до 3.04

      ОтветитьУдалить
    9. 5в Ковальов Михайло опрацювали тему М.І Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці". Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг. Вiдгук вiдправлено на пошту.

      ОтветитьУдалить
    10. Артемьєв Кирилл 5В тему опрацював,відгук відправили на ел.скриньку

      ОтветитьУдалить
    11. Штевнін Олександр (5-в) тему за 3,04 опрацював. Відгук відправлен на поштову скриньку.

      ОтветитьУдалить
    12. Штевнін Олександр 5-В Тему:Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці".Знайомі образи з прочитаних книг. Роль літературних і музичних асоціацій у творі опрацював.

      ОтветитьУдалить
    13. Артемьев Кирилл 5В тему опрацював,на питання відповів.

      ОтветитьУдалить
    14. 5в Ковальов Михайло опрацювали тему Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці".Знайомі образи з прочитаних книг. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

      ОтветитьУдалить
    15. Селионов Денис 5-В сделал 📙

      ОтветитьУдалить
    16. Балаклеец Олександр 5-В выконав

      ОтветитьУдалить
    17. Штевнін Олександр 5-в контрольну №4 виконав, на поту відправив.

      ОтветитьУдалить
    18. Артемьєв Кирилл 5В контрольну написав, на пошту відправив

      ОтветитьУдалить
    19. Кара Дем'ян, 5-В, класна і домашня роботи зроблені до 15.04 включно, роботи відіслані на скриньку

      ОтветитьУдалить
    20. Рубан Вероника 5-в все зробила

      ОтветитьУдалить
    21. 5в Ковальов Михайло закiнчили виконання завдань за 15, 17, 22 квiтня. Роботи на поштi.

      ОтветитьУдалить
    22. Артемьєв Кирилл 5В тему опрацював, малюнок відправив на електронну пошту

      ОтветитьУдалить
    23. 5 В Ковальов Михайло зробив завдання. Відправив на пошту.

      ОтветитьУдалить
    24. Добрий вечор. Скажыть будь ласка, чи отримали ви роботи Штевніна Олександра за 15,17,22 квітня та малюнок? На пошту приходить письмо, що ці роботи не доставлено.

      ОтветитьУдалить
    25. А де мені дістати цей текст!? Ви хоча б на ссилку залишили!

      ОтветитьУдалить
    26. В) В) г) г) б) а) Селионов Денис 5-в

      ОтветитьУдалить
    27. Штевнін Олександр контрольну роботу №5 виконав.

      ОтветитьУдалить