Зарубіжна література 8 класи

 Зарубіжна література 8 класи

      Шановні учні 8- Б,В класів!

      Під час дистанційного навчання, всю інформацію, навчальний матеріал та завдання, ви можете отримувати на моєму блозі. 

      Якщо у вас виникли питання, ви можете надіслати особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com

16.02. 

Урок №1. 

Трагедія В. Шекспіра " Ромео і Джульєтта".

 Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

Урок№2. 

Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість ( зміни в характері головних героїв , їхня еволюція)

Посилання на онлайн-урок у електронному щоденнику. Приєднуйтесь. До зустрічі!







09.02.

Урок №1.

Записуємо у зошити:

Дев`яте лютого

Класна робота

Відображення внутрішнього світу ренесансної людини.

  Художні особливості сонетів В. Шекспіра

Переглянути експрес уроки за посиланнями, головне записати у зошити:

https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk

https://www.youtube.com/watch?v=00zSmif0VPU

Урок №2.                                Розвиток мовлення №3 (п.)

Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, художніх засобів створення жіночих образів

Учню на допомогу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-pismoviy-analiz-sonetu-petrarki-abo-shekspira-217750.html

Роботу бажано виконувати порівняльною таблицею. Роботи надсилаємо через ел.щоденник до закінчення другого уроку заруб. літератури. Записуємо:

Порівняльна таблиця сонетів В. Шекспіра та Ф. Петрарки

Заповнюємо таблицю орієнтуючись на такі питання:

1. Автор, країна

2. Назва, номер сонета, рік видання.

3. Кому присвячено?

4. Різниця форми італійського та англійського сонетів.

5. Якою постає кохана кожного поета ( цитати).

6. Які художні засоби використовує автор?

7. Тема.

8. Ідея.

9. Ваші враження. 

Домашнє завдання: прочитати трагедію " Ромео і Джульєтта", історія створення трагедії " Ромео і Джульєтта".













02.02. 

Вільям Шекспір.

 Виняткова роль Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва

Сонети № 66, 116, 130. Основні теми сонетів

Онлайн-урок у 8-В класі о 8.00. за посиланням: https://meet.google.com/cmp-ytbj-pav

Онлайн-урок у 8-Б класі о 12.00. за посиланням: https://meet.google.com/xxd-ymsm-tiw

Переглянути презентацію за посиланням обом класам: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vilam-sekspir-soneti-no66-116-130-vinatkova-rol-vsekspira-v-rozvitku-anglijskoi-nacionalnoi-literaturi-i-svitovogo-mistectva-402485.html

Домашнє завдання: виразно читати сонети В.Шекспіра; підготуватися до розвитку мовлення.











13.10. 

Гомер та його значення в історії розвитку європейських літературах. "Іліада" (огляд). Міфологічна основа гомерівського епосу

" Двобій Ахілла і Гектора". Образи Ахілла і Гектора. Порівняльна характеристика образів

Онлайн-урок у 8-В класі о 8.00.:  https://meet.google.com/akm-zxsg-gsc

Онлайн-урок у 8-Б класі о 12.00.: https://meet.google.com/xed-zaay-ham

Домашнє завдання: читати " Пріам у Ахілла"; висловити письмово своє ставлення до Ахілла і Гектора.











8-Б (22.09)
Доброго дня! Шановні учні 8-Б класу, сьогодні у нас два онлайн-урока. Пропоную поділити клас на 2групи. Перша частина класу (15 учнів) проводимо онлайн-урок (слухаю усний твір-опис), а друга частина класу працює з презентацією до першого уроку за посиланням. Як тільки друга група закінчить роботу з презентацією, долучайтесь до першої групи на онлайн-урок. Обов`язково всі учні роблять відповідний запис у робочих зошитах:

Урок №1.

 Двадцять друге вересня
Класна робота
 Морально - філософський зміст біблійних сюжетів і образів


Урок №2.
Розвиток мовлення№1( у.)
Твір-опис ( за картиною на біблійний сюжет). Обов`язково з демонстрацією картини яку ви описуєте!
Зустріч на онлайн-уроці відбудеться о 12.00. за посиланням:

 https://meet.google.com/kym-eqrp-ecs

































8-А, Б, В

Шановні учні, велике прохання на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.

(27.04.)

Річард Бах " Чайка Джонатан Лівінгстон ".

 Сюжет твору як філософська метафора людського життя

Онлайн-урок у 8-А о 9.00.: https://meet.google.com/iew-rkez-svw

Онлайн-урок у 8-В об 11.00.: https://meet.google.com/kdh-edfm-gmd

Онлайн-урок у 8-Б о 13.50.: https://meet.google.com/zgh-sdan-qgh

 Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6809824

Домашнє завдання: прочитати твір Б.Космовської "Буба", " Буба: мертвий сезон".

(20.04.)

Література 20-21 ст. У пошуках себе і високого польоту

Антуан де Сент - Екзюпері.

 Людські взаємини , моральні цінності в казці-притчі " Маленький принц". Художні образи

Онлайн-урок у 8-А класі о 9.00.: https://meet.google.com/ecq-wgyb-vqo

8-В об 11.00.: https://meet.google.com/eky-nwpp-juj

8-Б о 13.50.: https://meet.google.com/qow-cfdz-fqm

Домашнє завдання: знати зміст казки -притчі " Маленький принц". Пройти тестування на сайті НаУрок , код: 2004582

(13.04.)

Онлайн-урок (консультація):

 у 8-А класі о 9.00. за посиланням:  https://meet.google.com/uqa-uzet-mmk

у 8-В класі об 11.00.: https://meet.google.com/yan-wdnr-yvy

у 8-Б класі о 13.50.:  https://meet.google.com/gru-kgfg-ygm

Позакласне читання №3

І.О. Бунін. Тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5727781

Контрольна робота№ 5

( за розділом : " Бароко і класицизм")

Тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4562285

( 06.04.)

Розвиток мовлення №4 ( у.)

Складання рецензії або відгуку до твору Мольєра " Міщанин - шляхтич "

Онлайн урок у 8-А о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/vgz-apou-kvp

Онлайн урок у 8-В класі об 11.00.: https://meet.google.com/qhi-twaz-hdy

Онлайн урок у 8-Б класі о 13.50.:  https://meet.google.com/mcs-wzcq-vjo

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи .

8-А, Б, В 

(30.03.)

Історія створення комедії " Міщанин - шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення . Основні образи комедії

Онлайн - урок: у 8-А о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/zuy-xwda-wko

8-В клас о11.00.: https://meet.google.com/jcp-vpqn-iri

8-Б клас 0 14.00. :  https://meet.google.com/tgo-iuja-yea

Домашнє завдання: характеристика персонажів + скласти рецензію або відгук до твору Мольєра " Міщанин - шляхтич" (усно); прочитати І.О. Бунін " Красуня". 

 (02.02.)

Трагедія " Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість

Завдання: поглибити поняття про трагедію та вічний образ( письмово); простежити за змінами в характерах героїв, їх еволюцією( усно).

 Домашнє завдання: дочитати трагедію В.Шекспіра " Ромео і Джульєтта" порівняти з екранізацією. Характеристика героїв твору( письм.). 

(26.01.)

Відображення внутрішнього світу ренесансної людини . Художні особливості сонетів В.Шекспіра

Завдання: виразно читати і аналізувати сонети В.Шекспіра. Підготуватися до розвитку мовлення. Читання сонетів напам`ять.

Розвиток мовлення №3. (п.)

Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, засобів створення жіночих образів (письмово).

8-А (19.01.)  онлайн - уроки: о 9.00.

8-Б  о 10.00. 

8-В о 11.00. 

Тема № 1.Втілення гуманістичних ідеалів у поезії Ф. Петрарка.

Тема №2. В. Шекспір. Вийняткова роль Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра

 ( Сонети № 66, 116, 130)

 Посилання на онлайн - уроки ви отримаєте від своїх класних керівників!


8- А, Б, В

(12.01)

Відродження ( Ренесанс) ув Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

     Дорогі учні, ми з вами закінчили читати твори і вивчати творчість письменників доби Середньовіччя та переходимо до нового періоду, доби Відродження у Європі. Познайомимось із такими письменниками як Франческо Петрарка, В. Шекспір, та його відомою трагедією " Ромео і Джульєтта", а також М.де Сервантес Сааведра і його відважним "лицарем" Дон Кіхотом. Нас чекають незабутні та дивовижні історії кохання та веселі пригоди. Рушаймо у дивовижній світ літератури доби Відродження!

    Завдання: переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6aw18LkRAKk

Записати у зошит хронологічні межі доби Відродження ( або Ренесансу) та визначення :

Відро́дження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.

Франческо Петрарка. Історія кохання в сонетах. Образ ліричного героя та героїні. Сонет № 61, 132.

Завдання: ознайомитись із статею підручника про життя і творчість Ф. Петрарки;

переглянути відео читання сонетів за посиланнями:

 https://www.youtube.com/watch?v=OnRLSDuSYs4

  https://www.youtube.com/watch?v=_gYC3Y7yvFY

Записати у зошит поняття "сонет", повторити поняття "ліричний образ".

Домашнє завдання: вивчити напам`ять один сонет на вибір (№ 61 або 132).

(22.12.)

Урок №1.                                     Контрольна робота №3

( за розділом: " Середньовіччя")

Тестування (у класі)

Урок№2.                                      Позакласне читання №2 

Завдання: читання рубаїв О.Хайяма 

(15.12.)

Урок №1.                                   Розвиток мовлення №2 (п.)

Завдання: написати есе ( за темою: франц. героїчний епос "Пісня про Роланда").

Урок №2. Данте Аліг`єрі. Сонет №11 ( "В своїх очах вона несе кохання..."). Утілення в сонеті високого почуття кохання. Загальна характеристика творчості Данте. Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження

Завдання: виразне читання сонетів Данте та їх аналіз.

Домашнє завдання: підготовка до контрольної роботи.

Контрольна робота №3

( за розділом: " Середньовіччя")

Тестування (у класі)

Домашнє завдання: 

(08.12.)

Середньовіччя

Урок №1. СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ЯК ДОБА, ЇЇ ХРОНОЛОГІЧНІ МЕЖІ Й СПЕЦИФІЧНІ ОЗНАКИ В ІСТОРІЇ ЄВРОПЕЙСЬКИХ І СХІДНИХ ЛІТЕРАТУР. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ЕПОХИ ТАН. ЛІ БО. Основні теми і мотиви лірики митця. Ду Фу. Зв`язок поезії з історичною реальністю. Персько-таджицька лірика. Рубаї. Омар Хайям.  

Завдання: бесіда з учнями за сорінками біографії та творчості  Лі Бо та Ду Фу; виразне читання та аналіз лірики Лі Бо ( " Печаль на яшновому ганку", " Призахідне сонце навіює думки про гори", " Сосна біля південної галереї");  поезії Ду Фу ("Весняний краєвид", " Подорожуючи вночі описую почуття", " Пісня про хліб та шовк"). Виразне читання рубаї напам`ять( стор.133-134 на вибір).

Домашнє завдання: читати " Пісня про Роланда".

Урок №2.                Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово- тематичне розмаїття. "Пісня про Роланда"

Завдання: бесіда за прочитаним; скласти план до епосу; поглибити поняття про героїчний епос; характеристика героїв твору ( усно)

Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення.

(01.12.)

Урок№1. Публій Овідій Назон " Сумні елегії". Міфологічний і філософський зміст поеми " Метамарфози" ( огляд). Образ відторгненого поета

Завдання: прочитати " Метамарфози";  відповідати на запитання (усно):

Урок№2.                                       Контрольна робота №2

( за розділом: "Античність")

Твір

"Античний герой у творах зарубіжної літератури"

Контрольна робота виконується у класі!

Домашнє завдання: підручник, стор.112-156( читати), на стор. 133-134 вивчити напам`ять 2 рубаї( на вибір), підготуватися до написання есе (за франц. героїчним епосом " Пісня про Роланда").

( 24.11.) 

   Урок№1. Квінт Горацій Флакк " До Мельпомени"( "Мій пам`ятник стоїть...") . Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам`ятник як символ вічної поезії. Розуміння автором значення свого доробку

Завдання: ознайомитись із життям і творчістю Горація( підручник), зробити опорний конспект; записати у зошит визначення поняття " ода"; виразно читати вірш " До Мельпомени".

        Урок№2.                                 Позакласне читання №1

Завдання: підготувати один вірш із античної поезії ( на вибір), виразно його читати, аналізувати( усно) 

Домашнє завдання: стор.106-111(читати).

(17.11.)

Урок№1.

Публій Вергілій Марон " Енеїда". Звязок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави

Завдання: прочитати поему " Енеїда", підручник, стор. 90-102 ( відповідати на питання усно)

Урок №2.                         Образ Енея та його значення в композиції твору

Завдання: виконати завдання ( письмово у зошит) 

" Опиши героя"

1. Ім`я

2. 3-4 прикметника, які його описують;

3. важливі стосунки;

4. 2-3 речі , люди чи ідеї , які любив герой;

5. 3 почуття , які відчував герой;

6. 3 страхи , які зазнав герой;

7. досягнення;

8. 2-3 речі, які герой хотів зазнати, здійснити, або пережити;

9. місце проживання героя.

Домашнє завдання: ознайомитись із життям та творчістю:  Квінт Горацій Флакк. Виразно читати «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).

 ( 10.11.)

Тема№1. Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької драми.

Завдання: ознайомитись із статею підручника " Давньогрецький театр"; знати на честь якого бога були влаштовані вистави; яка різниця між античним і сучасним театром ( усно). В зошити виписати поняття: драма, комедія, трагедія.

Тема№2. Есхіл " Прометей закутий". Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедіїї " Прометей закутий". Основний конфлікт трагедії." Дари" Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви , свободи. 

Завдання: прочитати трагедію " Прометей закутий" ; порівняти міф про Прометея і трагедію " Прометей закутий " ( письмово; таблиця).

Домашнє завдання: закінчити порвняльну таблицю; читати "Енеїду" (автор: Публій Вергілій Марон), переказувати прочитане. 

8-А,Б,В.

 (03.11.)

Третє листопада

Класна робота

Тема №1."Іліада" ( Пріам у Ахілла. Пісня 24, вірші 470-670). Гуманістичний зміст твору. Катарсис.

   Завдання: прочитати розділ поеми " Іліада", Пріам у Ахілла. Аналізувати прочитане. Виконати літературний пазл: "Герої поеми" ( Ахілл, Пріам). 

  • герой;
  • визначна риса;
  • вчинок (або фраза). (Цю роботу можна виконати у вигляді таблиці). 
Ознайомитись із поняттям "катарсис".

      Тема №2. Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей " Добре вмирати тому...". Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція. Сапфо "До Афродіти". Образ ліричної героїні , глибина її почуттів і переживань.
      Завдання: виразно прочитати вірші Тіртея і Сапфо; засвоїти поняття "елегія"; записати у зошит поняття:
Ямб - двоскладова стопа з наголосом на другому складі ( назва виникла від слова ямбіке - дудка).
Хорей - двоскладова стопа з наголосом на першому складі.
Елегія - повчальний вірш, що містить заклик до важливих і серйозних справ, роздуми, афоризми; пишуть двовіршем: гекзаметр + пентаметр.
Скласти "Сенкан" ( у зошиті) зі словом Любов ( або Країна). 
     Домашнє завдання: підготувати повідомлення про давньогрецький театр. 

6 комментариев: