Зарубіжна література 8 класи
Шановні учні 8- Б,В класів!
Під час дистанційного навчання, всю інформацію, навчальний матеріал та завдання, ви можете отримувати на моєму блозі.
Якщо у вас виникли питання, ви можете надіслати особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com
16.02.
Урок №1.
Трагедія В. Шекспіра " Ромео і Джульєтта".
Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
Урок№2.
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість ( зміни в характері головних героїв , їхня еволюція)
Посилання на онлайн-урок у електронному щоденнику. Приєднуйтесь. До зустрічі!
09.02.
Урок №1.
Записуємо у зошити:
Дев`яте лютого
Класна робота
Відображення внутрішнього світу ренесансної людини.
Художні особливості сонетів В. Шекспіра
Переглянути експрес уроки за посиланнями, головне записати у зошити:
https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk
https://www.youtube.com/watch?v=00zSmif0VPU
Урок №2. Розвиток мовлення №3 (п.)
Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, художніх засобів створення жіночих образів
Учню на допомогу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-pismoviy-analiz-sonetu-petrarki-abo-shekspira-217750.html
Роботу бажано виконувати порівняльною таблицею. Роботи надсилаємо через ел.щоденник до закінчення другого уроку заруб. літератури. Записуємо:
Порівняльна таблиця сонетів В. Шекспіра та Ф. Петрарки
Заповнюємо таблицю орієнтуючись на такі питання:
1. Автор, країна
2. Назва, номер сонета, рік видання.
3. Кому присвячено?
4. Різниця форми італійського та англійського сонетів.
5. Якою постає кохана кожного поета ( цитати).
6. Які художні засоби використовує автор?
7. Тема.
8. Ідея.
9. Ваші враження.
Домашнє завдання: прочитати трагедію " Ромео і Джульєтта", історія створення трагедії " Ромео і Джульєтта".
02.02.
Вільям Шекспір.
Виняткова роль Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва
Сонети № 66, 116, 130. Основні теми сонетів
Онлайн-урок у 8-В класі о 8.00. за посиланням: https://meet.google.com/cmp-ytbj-pav
Онлайн-урок у 8-Б класі о 12.00. за посиланням: https://meet.google.com/xxd-ymsm-tiw
Переглянути презентацію за посиланням обом класам: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vilam-sekspir-soneti-no66-116-130-vinatkova-rol-vsekspira-v-rozvitku-anglijskoi-nacionalnoi-literaturi-i-svitovogo-mistectva-402485.html
Домашнє завдання: виразно читати сонети В.Шекспіра; підготуватися до розвитку мовлення.
13.10.
Гомер та його значення в історії розвитку європейських літературах. "Іліада" (огляд). Міфологічна основа гомерівського епосу
" Двобій Ахілла і Гектора". Образи Ахілла і Гектора. Порівняльна характеристика образів
Онлайн-урок у 8-В класі о 8.00.: https://meet.google.com/akm-zxsg-gsc
Онлайн-урок у 8-Б класі о 12.00.: https://meet.google.com/xed-zaay-ham
Домашнє завдання: читати " Пріам у Ахілла"; висловити письмово своє ставлення до Ахілла і Гектора.
https://meet.google.com/kym-eqrp-ecs
8-А, Б, В
Шановні учні, велике прохання на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.
(27.04.)
Річард Бах " Чайка Джонатан Лівінгстон ".
Сюжет твору як філософська метафора людського життя
Онлайн-урок у 8-А о 9.00.: https://meet.google.com/iew-rkez-svw
Онлайн-урок у 8-В об 11.00.: https://meet.google.com/kdh-edfm-gmd
Онлайн-урок у 8-Б о 13.50.: https://meet.google.com/zgh-sdan-qgh
Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6809824
Домашнє завдання: прочитати твір Б.Космовської "Буба", " Буба: мертвий сезон".
(20.04.)
Література 20-21 ст. У пошуках себе і високого польоту
Антуан де Сент - Екзюпері.
Людські взаємини , моральні цінності в казці-притчі " Маленький принц". Художні образи
Онлайн-урок у 8-А класі о 9.00.: https://meet.google.com/ecq-wgyb-vqo
8-В об 11.00.: https://meet.google.com/eky-nwpp-juj
8-Б о 13.50.: https://meet.google.com/qow-cfdz-fqm
Домашнє завдання: знати зміст казки -притчі " Маленький принц". Пройти тестування на сайті НаУрок , код: 2004582
(13.04.)
Онлайн-урок (консультація):
у 8-А класі о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/uqa-uzet-mmk
у 8-В класі об 11.00.: https://meet.google.com/yan-wdnr-yvy
у 8-Б класі о 13.50.: https://meet.google.com/gru-kgfg-ygm
Позакласне читання №3
І.О. Бунін. Тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5727781
Контрольна робота№ 5
( за розділом : " Бароко і класицизм")
Тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4562285
( 06.04.)
Розвиток мовлення №4 ( у.)
Складання рецензії або відгуку до твору Мольєра " Міщанин - шляхтич "
Онлайн урок у 8-А о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/vgz-apou-kvp
Онлайн урок у 8-В класі об 11.00.: https://meet.google.com/qhi-twaz-hdy
Онлайн урок у 8-Б класі о 13.50.: https://meet.google.com/mcs-wzcq-vjo
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи .
8-А, Б, В
(30.03.)
Історія створення комедії " Міщанин - шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення . Основні образи комедії
Онлайн - урок: у 8-А о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/zuy-xwda-wko
8-В клас о11.00.: https://meet.google.com/jcp-vpqn-iri
8-Б клас 0 14.00. : https://meet.google.com/tgo-iuja-yea
Домашнє завдання: характеристика персонажів + скласти рецензію або відгук до твору Мольєра " Міщанин - шляхтич" (усно); прочитати І.О. Бунін " Красуня".
(02.02.)
Трагедія " Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість
Завдання: поглибити поняття про трагедію та вічний образ( письмово); простежити за змінами в характерах героїв, їх еволюцією( усно).
Домашнє завдання: дочитати трагедію В.Шекспіра " Ромео і Джульєтта" порівняти з екранізацією. Характеристика героїв твору( письм.).
(26.01.)
Відображення внутрішнього світу ренесансної людини . Художні особливості сонетів В.Шекспіра
Завдання: виразно читати і аналізувати сонети В.Шекспіра. Підготуватися до розвитку мовлення. Читання сонетів напам`ять.
Розвиток мовлення №3. (п.)
Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, засобів створення жіночих образів (письмово).
8-А (19.01.) онлайн - уроки: о 9.00.
8-Б о 10.00.
8-В о 11.00.
Тема № 1.Втілення гуманістичних ідеалів у поезії Ф. Петрарка.
Тема №2. В. Шекспір. Вийняткова роль Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра
( Сонети № 66, 116, 130)
Посилання на онлайн - уроки ви отримаєте від своїх класних керівників!
8- А, Б, В
(12.01)
Відродження ( Ренесанс) ув Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.
Дорогі учні, ми з вами закінчили читати твори і вивчати творчість письменників доби Середньовіччя та переходимо до нового періоду, доби Відродження у Європі. Познайомимось із такими письменниками як Франческо Петрарка, В. Шекспір, та його відомою трагедією " Ромео і Джульєтта", а також М.де Сервантес Сааведра і його відважним "лицарем" Дон Кіхотом. Нас чекають незабутні та дивовижні історії кохання та веселі пригоди. Рушаймо у дивовижній світ літератури доби Відродження!
Завдання: переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6aw18LkRAKk
Записати у зошит хронологічні межі доби Відродження ( або Ренесансу) та визначення :
Відро́дження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.
Франческо Петрарка. Історія кохання в сонетах. Образ ліричного героя та героїні. Сонет № 61, 132.
Завдання: ознайомитись із статею підручника про життя і творчість Ф. Петрарки;
переглянути відео читання сонетів за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=OnRLSDuSYs4
https://www.youtube.com/watch?v=_gYC3Y7yvFY
Записати у зошит поняття "сонет", повторити поняття "ліричний образ".
Домашнє завдання: вивчити напам`ять один сонет на вибір (№ 61 або 132).
(22.12.)
Урок №1. Контрольна робота №3
( за розділом: " Середньовіччя")
Тестування (у класі)
Урок№2. Позакласне читання №2
Завдання: читання рубаїв О.Хайяма
(15.12.)
Урок №1. Розвиток мовлення №2 (п.)
Завдання: написати есе ( за темою: франц. героїчний епос "Пісня про Роланда").
Урок №2. Данте Аліг`єрі. Сонет №11 ( "В своїх очах вона несе кохання..."). Утілення в сонеті високого почуття кохання. Загальна характеристика творчості Данте. Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження
Завдання: виразне читання сонетів Данте та їх аналіз.
Домашнє завдання: підготовка до контрольної роботи.
Контрольна робота №3
( за розділом: " Середньовіччя")
Тестування (у класі)
Домашнє завдання:
(08.12.)
Середньовіччя
Урок №1. СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ЯК ДОБА, ЇЇ ХРОНОЛОГІЧНІ МЕЖІ Й СПЕЦИФІЧНІ ОЗНАКИ В ІСТОРІЇ ЄВРОПЕЙСЬКИХ І СХІДНИХ ЛІТЕРАТУР. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ЕПОХИ ТАН. ЛІ БО. Основні теми і мотиви лірики митця. Ду Фу. Зв`язок поезії з історичною реальністю. Персько-таджицька лірика. Рубаї. Омар Хайям.
Завдання: бесіда з учнями за сорінками біографії та творчості Лі Бо та Ду Фу; виразне читання та аналіз лірики Лі Бо ( " Печаль на яшновому ганку", " Призахідне сонце навіює думки про гори", " Сосна біля південної галереї"); поезії Ду Фу ("Весняний краєвид", " Подорожуючи вночі описую почуття", " Пісня про хліб та шовк"). Виразне читання рубаї напам`ять( стор.133-134 на вибір).
Домашнє завдання: читати " Пісня про Роланда".
Урок №2. Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово- тематичне розмаїття. "Пісня про Роланда"
Завдання: бесіда за прочитаним; скласти план до епосу; поглибити поняття про героїчний епос; характеристика героїв твору ( усно)
Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення.
(01.12.)
Урок№1. Публій Овідій Назон " Сумні елегії". Міфологічний і філософський зміст поеми " Метамарфози" ( огляд). Образ відторгненого поета
Завдання: прочитати " Метамарфози"; відповідати на запитання (усно):
Урок№2. Контрольна робота №2
( за розділом: "Античність")
Твір
"Античний герой у творах зарубіжної літератури"
Контрольна робота виконується у класі!
Домашнє завдання: підручник, стор.112-156( читати), на стор. 133-134 вивчити напам`ять 2 рубаї( на вибір), підготуватися до написання есе (за франц. героїчним епосом " Пісня про Роланда").
( 24.11.)
Урок№1. Квінт Горацій Флакк " До Мельпомени"( "Мій пам`ятник стоїть...") . Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам`ятник як символ вічної поезії. Розуміння автором значення свого доробку
Завдання: ознайомитись із життям і творчістю Горація( підручник), зробити опорний конспект; записати у зошит визначення поняття " ода"; виразно читати вірш " До Мельпомени".
Урок№2. Позакласне читання №1
Завдання: підготувати один вірш із античної поезії ( на вибір), виразно його читати, аналізувати( усно)
Домашнє завдання: стор.106-111(читати).
(17.11.)
Урок№1.
Публій Вергілій Марон " Енеїда". Звязок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави
Завдання: прочитати поему " Енеїда", підручник, стор. 90-102 ( відповідати на питання усно)
Урок №2. Образ Енея та його значення в композиції твору
Завдання: виконати завдання ( письмово у зошит)
" Опиши героя"
1. Ім`я
2. 3-4 прикметника, які його описують;
3. важливі стосунки;
4. 2-3 речі , люди чи ідеї , які любив герой;
5. 3 почуття , які відчував герой;
6. 3 страхи , які зазнав герой;
7. досягнення;
8. 2-3 речі, які герой хотів зазнати, здійснити, або пережити;
9. місце проживання героя.
Домашнє завдання: ознайомитись із життям та творчістю: Квінт Горацій Флакк. Виразно читати «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).
( 10.11.)
Тема№1. Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької драми.
Завдання: ознайомитись із статею підручника " Давньогрецький театр"; знати на честь якого бога були влаштовані вистави; яка різниця між античним і сучасним театром ( усно). В зошити виписати поняття: драма, комедія, трагедія.
Тема№2. Есхіл " Прометей закутий". Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедіїї " Прометей закутий". Основний конфлікт трагедії." Дари" Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви , свободи.
Завдання: прочитати трагедію " Прометей закутий" ; порівняти міф про Прометея і трагедію " Прометей закутий " ( письмово; таблиця).
Домашнє завдання: закінчити порвняльну таблицю; читати "Енеїду" (автор: Публій Вергілій Марон), переказувати прочитане.
8-А,Б,В.
(03.11.)
Третє листопада
Класна робота
Тема №1."Іліада" ( Пріам у Ахілла. Пісня 24, вірші 470-670). Гуманістичний зміст твору. Катарсис.
Завдання: прочитати розділ поеми " Іліада", Пріам у Ахілла. Аналізувати прочитане. Виконати літературний пазл: "Герої поеми" ( Ахілл, Пріам).
- герой;
- визначна риса;
- вчинок (або фраза). (Цю роботу можна виконати у вигляді таблиці).
почему нету Домашнего Задания На 10.11?????????
ОтветитьУдалитьтакойже вопрос
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
УдалитьПовторюсь... Задания есть! Вы, главное, выполняйте!
ОтветитьУдалитьНИХУЯ ЗАДАНИЙ НЕТ Я НИХУЯ НЕ ВИЖУ ПОЭТОМУ ХУЙ ВЫПОЛНЮ ДОСВИДАНИЯ Я ПОШЁЛ НАХУЙ
ОтветитьУдалитьНу ты даёшь!!!
Удалить