Зарубіжна література 6 класи
Шановні учні 6-Б та 6-В класів!
Під час дистанційного навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання ви можете отримувати на моєму блозі. Уважно слідкуйте за датою вашого уроку.
Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com
Шановні учні, велике прохання, на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.
6-Б (13.05.)
тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6276448
6-В (07.05.)
Позакласне читання№4
Крістіне Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"
Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/iwt-jkjh-sty
Пройти тестування на сайті НаУрок: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4148475
Домашнє завдання: підготуватися до літературної гри "Найуважніший читач" (за творами 2 семестру).
6-Б (06.05.)
Перемога добра над злом у творі А.А.Е.Ліндгрен " Міо, мій Міо"
Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/vvf-kirz-fkm
Пройти тестування на сайті НаУрок: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7094029
Домашнє завдання: прочитати твір К.Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"
6-Б ( 29.04.)
" Міо, мій Міо". Образи головних героїв твору.
Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/jao-ggdw-ggf
Домашнє завдання: виписати реальне і фантастичне з твору " Міо, мій Міо".
6-В (30.04.)
Перемога добра над злом у творі А.А.Е.Ліндгрен " Міо, мій Міо"
Онлайн-урок за посиланням: https://meet.google.com/euf-fvfh-aiq
Домашнє завдання: прочитати твір К.Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"
6-Б (26.04.)
Моральні цінності у творах Ліндгрен
Онлайн - урок у 6-Б о 9.00.: https://meet.google.com/inc-qgkz-wba
Домашнє завдання: дібрати цитати до головних героїв твору.
6-В (26.04.)
" Міо, мій Міо". Образи головних героїв твору.
Онлайн-урок о 13.50.: https://meet.google.com/utn-qhis-fxt
Домашнє завдання: виписати реальне і фантастичне з твору " Міо, мій Міо".
6-В (23.04.)
Моральні цінності у творах Ліндгрен
Онлайн - урок о 9.00.: https://meet.google.com/htn-xipi-zch
Домашнє завдання: дібрати цитати до головних героїв твору.
6-Б ( 22.04.)
Астрід Анна Емілія Ліндгрен " Міо, мій Міо". Знайомство з авторкою твору.
Онлайн - урок о 9.00.: https://meet.google.com/wvi-hvca-pyt
Домашнє завдання: знати зміст твору " Міо, мій Міо".
6-В кл.
Моральні цінності у творах Ліндгрен
Онлайн - урок о 9.00.:
6-Б ( 19.04.)
Розвиток мовлення №4
Розповідь про мою фантастичну планету і її мешканців
Онлайн-урок (6-Б клас о 9.00.) за посиланням: https://meet.google.com/bau-zxyr-gmc
6-В (19.04.)
Астрід Анна Емілія Ліндгрен " Міо, мій Міо". Знайомство з авторкою твору.
Онлайн-урок (6-В клас о 13.50.): https://meet.google.com/wco-fgnk-xjs
Домашнє завдання для Б і В: знати зміст твору " Міо, мій Міо".
6-В 17.04.
Завдання: закінчуємо творчу роботу (Крок №3.), готуємо презентацію своєї планети на понеділок. Це завдання для 6-Б і 6-В разом ( на 19.04.)!
6-В (16.04.)
6-Б (15.04.)
Духовне й фізичне випробування Кліві.
Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Онлайн-урок у 6-В за посиланням: https://meet.google.com/adm-kvtj-kfz
Онлайн-урок у 6-Б за посиланням: https://meet.google.com/npg-txqo-bku
Пройти тестування до 10.00.: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1550861
Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення ( стислий переказ одного з прочитаних творів: " Усмішка" або " Запах думок").
6-Б, В (12.04.)
Гуманістичний зміст оповідання " Запах думок" - віра в перемогу людського розуму
Онлайн-урок о 9.00. у 6-Б класі за посиланням: https://meet.google.com/okf-vsyf-tgf
Онлайн-урок о 13.50. у 6-В класі: https://meet.google.com/yeq-tiad-poq
Домашнє завдання: знати зміст оповідання " Запах думок"; виконати завдання
( творче) №2.
6-В (09.04.)
6-Б (08.04.)
Роберт Шеклі. Знайомство з письменником.
Утвердження сили людської думки у творі " Запах Думок"
Посилання на онлайн-урок о 9.00. для 6-Б класу: https://meet.google.com/ned-akbr-uxu
Посилання на онлайн-урок о 9.00. для 6-В класу: https://meet.google.com/swo-tjac-oek
Домашнє завдання: знати зміст оповідання " Запах думок", виконати завдання №1 з презентації ( малюнок планети).
6 - Б, В
(05.04.)
Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Онлайн урок у 6 - Б класі за посиланням: https://meet.google.com/nyp-aptw-zci
Онлайн урок у 6 -В класі за посиланням: https://meet.google.com/qjh-gskr-vfd
6-В (02.04.)
6 -Б (01.04.)
Образ майбутнього в літературі
Рей Дуглас Бредбері " Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
Онлайн урок у 6-Б о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/sir-taca-xdq
Онлайн урок у 6 -В о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/dzn-odjk-gav
6-Б (29.03.)
Повторення вивченого матеріалу за розділом: " Поетичне бачення світу"
онлайн урок о 9.00. тільки! у 6-Б, за посиланням: https://meet.google.com/uwe-zbka-jff
Контрольна робота № 5 (для 6-Б,В)
( за розділом: "Поетичне бачення світу")
за посиланням : https://www.classtime.com/code/PZY24M
Шановні учні! Під час виконання контрольної роботи вкажіть своє прізвище. Кількість спроб - одна!
6 - Б, В ( 01.02.)
Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання
Джек Лондон " Жага до життя"
Завдання: робота з цитатами твору ( опис природи). Скласти ланцюжок послідовних подій у творі:
1. На судні;
2 Ловля пічкурів;
3. Зрада Біла;
4. Ушкоджена нога;
5. Фінал життя Біла;
6. Поєдинок з вовком;
7. Зустріч з ведмедем;
8. Запас сухарів.
Домашнє завдання: ознайомитися із життєвим та творчим шляхом В. Короленка. Читати повість " Сліпий музикант".
6-Б (28.01); 6- В ( 29.01.)
Характеристика героїв твору ( Джек Лондон " Жага до життя")
Завдання: перевірка знань прочитаного тексту, знайти у тексті цитати до характеристики персонажів (головний герой та Білл)
Домашнє завдання: відшукати у тексті описи природи Аляски.
6-Б,В (25.01.)
Джек Лондон " Жага до життя".
«Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі»
Завдання:
Відповіді на запитання: (усно)
- Що найбільше сподобалось у цьому оповіданні і чому?
- Чи згодні ви з автором, який назвав оповідання «Любов до життя»?
- Чому Джек Лондон не дав імені головному герою?
- Чи пов’язане це з ідеєю твору і як?
- Чи є в оповіданні тема золота?
- Чи згодні ви з цією думкою?
-Якщо ні, то як би ви вирішили цю проблему?
Домашнє завдання: дочитати оповідання " Жага до життя".
6 -Б (21.01.); 6 - В (22.01.)
Розвиток мовлення №3 (у.)
Майстерність письменника у змалюванні персонажів ( А.П. Чехов )
Онлайн - урок за посиланням: https://meet.google.com/gne-bgaf-hps
Завдання: усно характеризувати персонажів оповідань, порівнювати (Очумєлов, Хрюкін, Товстий, Тонкий) , вказати схожість і відмінність між ними.
Домашнє завдання: зробити лепбук на тему: "Чехов і його оповідання " Хамелеон". "Товстий і тонкий"". Ознайомитись (прочитати) із відомостями про життя та творчість Дж. Лондона.
6-Б,В (18.01.)
Роль художньої деталі в оповіданнях А.П.Чехова. Підтекст.
Символічність назви творів
Завдання: записати у зошити поняття:
Лаконізм - короткість, стислість (мови).
Гумор - добрий сміх;
Лютеранство - віросповідання( протестанство).
Антитеза - протиставлення.
Флердоранж - одеколон.
В`юк - пакувальна поклажа, яку перевозять на спинах тварин, а також сумка для такої поклажі.
Дати відповідь на запитання (письмово): Що засуджує ( які риси характеру) А.П. Чехов у своїх оповіданнях "Хамелеон", "Товстий і тонкий"?
Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (усно) на тему:
" Майстерність письменника у змалюванні персонажів".
6- Б,В (15.01.) онлайн урок (разом) о 9.00.за посиланням https://meet.google.com/icb-wmjx-nfs
6-Б,В (11.01.)
Антон Павлович Чехов. Викриття пристосуванства і підлабузництва в оповіданнях
" Хамелеон" , " Товстий і тонкий"
Шановні учні, сьогодні нам випала прекрасна нагода познайомитись з відомим російським письменником Антоном Павловичем Чеховим, його життям, творчістю. А також прочитати цікаві оповідання, які допоможуть виховувати почуття власної гідності. Це оповідання " Хамелеон" та " Товстий і тонкий" .
Завдання: 1. переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=VXw83uo2kDU
2. Після перегляду написати у зошит опорний конспект (етапи життя письменника)
3. А також переглянути презентацію : https://naurok.com.ua/prezentaciya-anton-pavlovich-chehov-hameleon-tovstiy-i-tonkiy-212247.html
Домашнє завдання: виконати письмово завдання з презентації , слайд №30.
6-Б (17.12)
6-В (18.12.)
Контрольна робота№3
(за розділом: "Пригоди і фантастика")
Тестування (у класі)
6-Б,В ( 14.12.)
Роль фантастики в повісті " Ніч перед Різдвом" . Елементи фольклору
Завдання: повторити поняття "традиційний образ", "символ"; знайти у творі елементи казки, символ Різдва.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (за повістями: " Ніч перед Різдвом" та "Різдвяна пісня в прозі").
6-В (11.12.)
6-Б (10.12.)
Микола Васильович Гоголь " Ніч перед Різдвом". Народні традиції і звичаї у творі. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули
Завдання: слухаємо індивідуальні повідомлення про святкування свята Різдва у різних країнах; бесіда за прочитаним;
Домашнє завдання: відшукати у творі фантастичні елементи (виписати у зошит).
6-Б, В ( 07.12.)
Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору
Завдання: скласти "сенкан" зі словом Різдво; відшукати у творі елементи казки та записати у зошит.
Домашнє завдання: ознайомитись із біографією М.В.Гоголя, прочитати твір " Ніч перед Різдвом".
6-Б (03.12.)
6-В (04.12.)
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження (повість Ч.Діккенса " Різдвяна пісня в прозі")
Завдання: переказ твору за частинами, скласти "Літературний пазл" ( таблиця: Герой ( Скрудж "ДО подорожі"; Скрудж " ПІСЛЯ подорожі), визначна риса( характеру або зовнішності), вчинки, дії героя ( письм.)
Домашнє завдання: підготувати повідомлення " Святкування Різдва у різних країнах" ( індивідуально); повторити поняття "повість".
6-Б,В ( 30.11.)
Сюжет і композиція повісті Ч.Діккенса " Різдвяна пісня в прозі"
Завдання: записати у зошит: "Композиція повісті Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»:
1. Розповідь про реальне життя досить старого Скруджа та відвідини його привидом померлого компаньйона Марлі.
2. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Минулого Різдва.
3. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Теперішнього Різдва.
4. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Майбутнього Різдва.
5. Розповідь про реальне життя Скруджа після його мандрівок та його переродження.
Записати риси характеру та зовнішність ( портретна характеристика) Скруджа.
Домашнє завдання: порівняти образ Скруджа до подорожі з Духами Різдва та після ( усно).
6-В (27.11.)6-Б (26.11.)
Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня в прозі". Подорож Скруджа у часі і просторі
Завдання: записати у зошит поняття " повість", "скнара"; бесіда з учнями за змістом повісті; скласти план до повісті.
Домашнє завдання: порівняти повість із кінофільмом, виконати вправу: Асоціативний кущ : "Різдво і мої очікування".
6-Б, В ( 23.11.)
Завдання: Контрольна робота № 2
( за розділами: " Байка", " Пригоди і фантастика")
Літературний диктант ( у класі)
Домашнє завдання: повторити літературні поняття, читати стор. 82-84.
6-В (20.11.)
6-Б (19.11.)
Проблема рабства в романі. Описи природи
Завдання: знати зміст роману; пройти тестування ( у класі) , написати міні-твір:
" Чому можна навчитися сучасному " сухопутному" школяру у Діка Сенда?"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за розділами : " Байка",
" Пригоди і фантастика".
6-Б ( 12.11.)
6-В (13.11.)
Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.
Завдання: зробити гронування до образу Д.Сенда; вставте пропущені слова за змістом тексту: ( у зошиті)
Команда шхуни - бриг "_________" складалася з ____чоловік. Корабель займався ________промислом. Капітан ______зробив необережність, що взяв на судно _____. На шхуні був сирота ______. Для малого пятирічного хлопчика _____старшим братом став_______.Китобоям довелось перейти на ____, цих велетенськихморських ссавців, полювати на яких досить небезпечно. Із напівзатонулого судна забрали_______і ______. На носі _____зяяла велика пробоїна - слід зіткнення.
Домашнє завдання: дібрати цитати до характеристики друзів і ворогів Діка.
6-Б, В ( 09.11.)
Жуль Верн " П`ятнадцятирічний капітан". Тема духовного випробування людини в романі
Завдання: дібрати цитати до характеристики образу Діка Сенда ( усно).
Домашнє завдання: підготувати інформацію про работоргівлю та рабство; характеристика друзів та ворогів Діка; виділяти ключові епізоди твору.
6-Б (05.11)
6-В (06.11.)
Позакласне читання №2
Даніель Дефо " Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Життя людини у гармонії з природою. Робінзон Крузо як утілення відваги, розуму і працьовитості
Завдання: поглибити поняття про "роман", " пригодницький роман"; знати зміст роману " Робінзон Крузо". Подумати , яку одну річ ти візьмеш із собою з півзатонулого корабля, пояснити в чому вона тобі знадобиться.
Групова робота: команда, із своїми обраними речами розказує, як вони вижили в екстримальних ситуаціях і складних умовах протягом певного часу ( запропоновано умовно життя на безлюдному острові протягом 2 років).
Домашнє завдання: прочитати пригодницький роман " П`ятнадцятирічний капітан"; поділити умовно роман на частини ( письмово).
6-Б, В ( 02.11.)
Теми з датою записуємо у зошит таким чином:
Друге листопада
Класна робота
Позакласне читання №1
Байки Івана Андрійовича Крилова
Завдання: виразно прочитати байку Івана Андрійовича Крилова "ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК"; ділимо байку на частини (розповідь і мораль) ;
ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК
Де згоди доброї в товаришів нема,
До діла братись там дарма,
Бо вийде, далебі, не діло, тільки мука.
Раз якось Лебідь, Рак та Щука
Везти з вагою віз взялись.
І в нього троє всі мерщій впряглись.
Щосили смикають,— та ба, немає ходу!
Воно, здавалось би, і не який тягар:
Та Лебідь рветься аж до хмар,
Рак сунеться назад, а Щука тягне в воду.
Хто винен серед них, хто ні,— судить не нам,
А тільки віз і досі там.
(Переклад Максима Рильського)
Розгляньте ілюстрацію та подумайте, що ви можете сказати про цих тварин, хто зайвий, що їх об`єднує, як вони пересуваються? Поміркуйте, чому вчить нас ця байка?
Сметанин Станислав 6-Б зделал
ОтветитьУдалитьПапий Тимофей 5в сделал
ОтветитьУдалитьХудоконь Назар 5в зробив
ОтветитьУдалитьПащенко Каролина 6в сделала
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна 6-Б зробила
ОтветитьУдалитьСелионов Денис сделал
ОтветитьУдалитьЗдраствуйте а можно зделать проект на листе а1 6-в
ОтветитьУдалитьЯ НИХУЯ НЕ ЗРОБИВ
ОтветитьУдалитьзачем писать мати
ОтветитьУдалить