Зарубіжна література 6 класи

 Зарубіжна література 6 класи

     Шановні учні 6-Б та 6-В класів!

     Під час дистанційного навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання ви можете отримувати на моєму блозі. Уважно слідкуйте за датою вашого уроку. 

     Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com

Шановні учні, велике прохання, на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.

6-Б (13.05.)

тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6276448

6-В (07.05.)

Позакласне читання№4

Крістіне Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"

Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/iwt-jkjh-sty

Пройти тестування на сайті НаУрок: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4148475

Домашнє завдання: підготуватися до літературної гри "Найуважніший читач" (за творами 2 семестру).

6-Б (06.05.)

Перемога добра над злом у творі А.А.Е.Ліндгрен " Міо, мій Міо"

Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/vvf-kirz-fkm

Пройти тестування на сайті НаУрок: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7094029

Домашнє завдання: прочитати твір К.Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"

6-Б ( 29.04.)

" Міо, мій Міо". Образи головних героїв твору.

Онлайн-урок о 9.00.: https://meet.google.com/jao-ggdw-ggf

Домашнє завдання: виписати реальне і фантастичне з твору " Міо, мій Міо".

 

6-В (30.04.)

Перемога добра над злом у творі А.А.Е.Ліндгрен " Міо, мій Міо"

Онлайн-урок за посиланням: https://meet.google.com/euf-fvfh-aiq

Домашнє завдання: прочитати твір К.Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки"

6-Б (26.04.)

Моральні цінності у творах Ліндгрен

Онлайн - урок у 6-Б о 9.00.: https://meet.google.com/inc-qgkz-wba

Домашнє завдання: дібрати цитати до головних героїв твору.

6-В (26.04.)

" Міо, мій Міо". Образи головних героїв твору.

Онлайн-урок о 13.50.: https://meet.google.com/utn-qhis-fxt

Домашнє завдання: виписати реальне і фантастичне з твору " Міо, мій Міо".

6-В (23.04.) 

Моральні цінності у творах Ліндгрен

Онлайн - урок о 9.00.: https://meet.google.com/htn-xipi-zch

Домашнє завдання: дібрати цитати до головних героїв твору.

6-Б ( 22.04.)

Астрід Анна Емілія Ліндгрен " Міо, мій Міо". Знайомство з авторкою твору.

Онлайн - урок о 9.00.:  https://meet.google.com/wvi-hvca-pyt

Домашнє завдання: знати зміст твору " Міо, мій Міо".

6-В кл. 

Моральні цінності у творах Ліндгрен

Онлайн - урок о 9.00.:

6-Б ( 19.04.)

Розвиток мовлення №4 

Розповідь про мою фантастичну планету і її мешканців

Онлайн-урок (6-Б клас о 9.00.) за посиланням:  https://meet.google.com/bau-zxyr-gmc

6-В (19.04.) 

Астрід Анна Емілія Ліндгрен " Міо, мій Міо". Знайомство з авторкою твору.

Онлайн-урок (6-В клас о 13.50.): https://meet.google.com/wco-fgnk-xjs

Домашнє завдання для Б і В: знати зміст твору " Міо, мій Міо".

6-В 17.04.

Завдання:  закінчуємо творчу роботу (Крок №3.), готуємо презентацію своєї планети на понеділок. Це завдання для 6-Б і 6-В разом ( на 19.04.)!

6-В (16.04.)

6-Б (15.04.)

Духовне й фізичне випробування Кліві. 

Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

Онлайн-урок у 6-В за посиланням: https://meet.google.com/adm-kvtj-kfz

Онлайн-урок у 6-Б за посиланням: https://meet.google.com/npg-txqo-bku

Пройти тестування до 10.00.: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1550861

Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення ( стислий переказ одного з прочитаних творів: " Усмішка" або " Запах думок").

6-Б, В (12.04.)

Гуманістичний зміст оповідання " Запах думок" - віра в перемогу людського розуму

Онлайн-урок о 9.00. у 6-Б класі за посиланням: https://meet.google.com/okf-vsyf-tgf

Онлайн-урок о 13.50. у 6-В класі:  https://meet.google.com/yeq-tiad-poq

Домашнє завдання: знати зміст оповідання " Запах думок"; виконати завдання 

( творче) №2.


6-В (09.04.)

6-Б (08.04.)

Роберт Шеклі. Знайомство з письменником.

 Утвердження сили людської думки у творі " Запах Думок"

Посилання на онлайн-урок о 9.00. для 6-Б класу: https://meet.google.com/ned-akbr-uxu

Посилання на онлайн-урок о 9.00. для 6-В класу: https://meet.google.com/swo-tjac-oek

Домашнє завдання: знати зміст оповідання " Запах думок", виконати завдання №1 з презентації ( малюнок планети).

6 - Б, В

(05.04.)

Образ Тома, його динаміка. 

Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

Онлайн урок у 6 - Б класі за посиланням: https://meet.google.com/nyp-aptw-zci

Онлайн урок у 6 -В класі за посиланням:  https://meet.google.com/qjh-gskr-vfd


6-В (02.04.)

6 -Б (01.04.)

Образ майбутнього в літературі

Рей Дуглас Бредбері " Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні

Онлайн урок у 6-Б о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/sir-taca-xdq

Онлайн урок у 6 -В о 9.00. за посиланням:  https://meet.google.com/dzn-odjk-gav


6-Б (29.03.)

Повторення вивченого матеріалу за розділом: " Поетичне бачення світу"

 онлайн урок о 9.00. тільки! у 6-Б, за посиланням:  https://meet.google.com/uwe-zbka-jff

Контрольна робота № 5 (для 6-Б,В)

( за розділом: "Поетичне бачення світу")

за посиланням : https://www.classtime.com/code/PZY24M

Шановні учні! Під час виконання контрольної роботи вкажіть своє прізвище. Кількість спроб - одна! 

6 - Б, В ( 01.02.)

Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання

 Джек Лондон " Жага до життя"

Завдання: робота з цитатами твору ( опис природи). Скласти ланцюжок послідовних подій у творі:

1. На судні;

2 Ловля пічкурів;

3. Зрада Біла;

4. Ушкоджена нога;

5. Фінал життя Біла;

6. Поєдинок з вовком;

7. Зустріч з ведмедем;

8. Запас сухарів.

Домашнє завдання: ознайомитися із життєвим та творчим шляхом В. Короленка. Читати повість " Сліпий музикант".


6-Б (28.01); 6- В ( 29.01.)

Характеристика героїв твору ( Джек Лондон " Жага до життя")

Завдання: перевірка знань прочитаного тексту, знайти у тексті цитати до характеристики персонажів (головний герой та Білл)

Домашнє завдання: відшукати у тексті описи природи Аляски.

6-Б,В (25.01.)

Джек Лондон " Жага до життя". 

«Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі»

Завдання:

Відповіді на запитання: (усно)

  -  Що найбільше сподобалось у цьому оповіданні і чому?

- Чи згодні ви з автором, який назвав оповідання «Любов до життя»?

-  Чому Джек Лондон не дав імені головному герою?

-  Чи пов’язане це з ідеєю твору і як?

-  Чи є в оповіданні тема золота?

- Чи згодні ви з цією думкою?

-Якщо ні, то як би ви вирішили цю проблему?

Домашнє завдання: дочитати оповідання " Жага до життя".

        

6 -Б (21.01.); 6 - В (22.01.)

Розвиток мовлення №3 (у.)

Майстерність письменника у змалюванні персонажів ( А.П. Чехов )

Онлайн - урок за посиланням: https://meet.google.com/gne-bgaf-hps

Завдання: усно характеризувати персонажів оповідань, порівнювати (Очумєлов, Хрюкін, Товстий, Тонкий) , вказати схожість і відмінність між ними.

Домашнє завдання: зробити лепбук на тему: "Чехов і його оповідання " Хамелеон". "Товстий і тонкий"".  Ознайомитись (прочитати) із відомостями про життя та творчість Дж. Лондона.

6-Б,В (18.01.)

Роль художньої деталі в оповіданнях А.П.Чехова. Підтекст.

 Символічність назви творів

Завдання: записати у зошити поняття: 

Лаконізм - короткість, стислість (мови).

Гумор - добрий сміх;

Лютеранство - віросповідання( протестанство).

Антитеза - протиставлення.

Флердоранж - одеколон.

В`юк - пакувальна поклажа, яку перевозять на спинах тварин, а також сумка для такої поклажі.

Дати відповідь на запитання (письмово): Що засуджує ( які риси характеру) А.П. Чехов у своїх оповіданнях "Хамелеон", "Товстий і тонкий"?

Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (усно) на тему: 

" Майстерність письменника у змалюванні персонажів".

6- Б,В (15.01.) онлайн урок (разом) о 9.00.за посиланням https://meet.google.com/icb-wmjx-nfs

6-Б,В (11.01.)

Антон Павлович Чехов. Викриття пристосуванства і підлабузництва в оповіданнях  

 " Хамелеон" , " Товстий і тонкий"

        Шановні учні, сьогодні нам випала прекрасна нагода познайомитись з відомим російським письменником Антоном Павловичем Чеховим, його  життям, творчістю. А також прочитати цікаві оповідання, які допоможуть виховувати  почуття власної гідності. Це оповідання " Хамелеон" та " Товстий і тонкий" . 

Завдання: 1. переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=VXw83uo2kDU

2. Після перегляду написати у зошит опорний конспект (етапи життя письменника)

 3. А також переглянути презентацію : https://naurok.com.ua/prezentaciya-anton-pavlovich-chehov-hameleon-tovstiy-i-tonkiy-212247.html

Домашнє завдання: виконати письмово завдання з презентації , слайд №30.

6-Б (17.12)

6-В (18.12.)

Контрольна робота№3

(за розділом: "Пригоди і фантастика")

Тестування (у класі)

6-Б,В ( 14.12.)

Роль фантастики в повісті " Ніч перед Різдвом" . Елементи фольклору

Завдання: повторити поняття "традиційний образ", "символ"; знайти у творі елементи казки, символ Різдва.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (за повістями: " Ніч перед Різдвом" та "Різдвяна пісня в прозі"). 

6-В (11.12.)

6-Б (10.12.)

Микола Васильович Гоголь " Ніч перед Різдвом". Народні традиції і звичаї у творі. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули

Завдання: слухаємо індивідуальні повідомлення про святкування свята Різдва у різних країнах; бесіда за прочитаним; 

Домашнє завдання: відшукати у творі фантастичні елементи (виписати у зошит).

6-Б, В ( 07.12.)

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору 

Завдання: скласти "сенкан" зі словом Різдво; відшукати у творі елементи казки та записати у зошит.

Домашнє завдання: ознайомитись із біографією М.В.Гоголя, прочитати твір " Ніч перед Різдвом".

6-Б (03.12.)

6-В (04.12.)

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження  (повість Ч.Діккенса " Різдвяна пісня в прозі")

Завдання: переказ твору за частинами, скласти "Літературний пазл" ( таблиця: Герой ( Скрудж "ДО подорожі"; Скрудж " ПІСЛЯ подорожі), визначна риса( характеру або зовнішності), вчинки, дії героя ( письм.)

Домашнє завдання:  підготувати повідомлення " Святкування Різдва у різних країнах" ( індивідуально); повторити поняття "повість".

6-Б,В ( 30.11.)

Сюжет і композиція повісті Ч.Діккенса " Різдвяна пісня в прозі"

Завдання: записати у зошит: "Композиція повісті Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»:

1. Розповідь про реальне життя досить старого Скруджа та відвідини його привидом померлого компаньйона Марлі.

2. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Минулого Різдва.

3. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Теперішнього Різдва.

4. Мандрівка Скруджа в просторі й часі з Духом Майбутнього Різдва.

5. Розповідь про реальне життя Скруджа після його мандрівок та його переродження. 

Записати риси характеру та зовнішність ( портретна характеристика) Скруджа. 

Домашнє завдання: порівняти образ Скруджа до подорожі з Духами Різдва та після ( усно).

6-В (27.11.)6-Б (26.11.)

Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня в прозі". Подорож Скруджа у часі і просторі

Завдання: записати у зошит поняття " повість", "скнара"; бесіда з учнями за змістом повісті; скласти план до повісті.

Домашнє завдання: порівняти повість із кінофільмом, виконати вправу: Асоціативний кущ : "Різдво і мої очікування".

6-Б, В ( 23.11.)

Завдання:                                     Контрольна робота № 2

( за розділами: " Байка", " Пригоди і фантастика")

Літературний диктант ( у класі)

Домашнє завдання: повторити літературні поняття, читати стор. 82-84.

6-В (20.11.)

6-Б (19.11.)

Проблема рабства в романі. Описи природи

Завдання: знати зміст роману; пройти тестування ( у класі) , написати міні-твір:

 " Чому можна навчитися сучасному " сухопутному" школяру у Діка Сенда?"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за розділами : " Байка", 

" Пригоди і фантастика".

6-Б ( 12.11.)

6-В (13.11.)

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

Завдання: зробити гронування до образу Д.Сенда; вставте пропущені слова  за змістом тексту: ( у зошиті)

Команда шхуни - бриг "_________" складалася з ____чоловік. Корабель займався ________промислом. Капітан ______зробив необережність, що взяв на судно _____. На шхуні був сирота ______. Для малого пятирічного хлопчика _____старшим братом став_______.Китобоям довелось перейти на ____, цих велетенськихморських ссавців, полювати на яких досить небезпечно. Із напівзатонулого судна забрали_______і ______. На носі _____зяяла велика пробоїна - слід зіткнення. 

Домашнє завдання: дібрати цитати до характеристики друзів і ворогів Діка.

6-Б, В ( 09.11.)

       Жуль Верн " П`ятнадцятирічний капітан". Тема духовного випробування людини в романі

       Завдання: дібрати цитати до характеристики образу Діка Сенда ( усно).

       Домашнє завдання: підготувати інформацію про работоргівлю та рабство; характеристика друзів та ворогів Діка; виділяти ключові епізоди твору.

6-Б (05.11)

6-В (06.11.)

Позакласне читання №2

       Даніель Дефо " Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Життя людини у гармонії з природою. Робінзон Крузо як утілення відваги, розуму і працьовитості

       Завдання: поглибити поняття про "роман", " пригодницький роман"; знати зміст роману " Робінзон Крузо". Подумати , яку одну річ ти візьмеш із собою з півзатонулого корабля, пояснити в чому вона тобі знадобиться. 

       Групова робота: команда, із своїми обраними речами розказує, як вони вижили в екстримальних ситуаціях і складних умовах протягом певного часу ( запропоновано умовно життя на безлюдному острові протягом 2 років).

       Домашнє завдання: прочитати пригодницький роман " П`ятнадцятирічний капітан"; поділити умовно роман на частини ( письмово). 

6-Б, В ( 02.11.)

Теми з датою записуємо у зошит таким чином: 

Друге листопада

Класна робота

Позакласне читання №1

Байки Івана Андрійовича Крилова

Завдання: виразно прочитати байку Івана Андрійовича Крилова "ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК"; ділимо байку на частини (розповідь і мораль) ; 

                                                 ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК

Де згоди доброї в товаришів нема,
До діла братись там дарма,
Бо вийде, далебі, не діло, тільки мука.
Раз якось Лебідь, Рак та Щука
Везти з вагою віз взялись.
І в нього троє всі мерщій впряглись.
Щосили смикають,— та ба, немає ходу!
Воно, здавалось би, і не який тягар:
Та Лебідь рветься аж до хмар,
Рак сунеться назад, а Щука тягне в воду.
Хто винен серед них, хто ні,— судить не нам,
А тільки віз і досі там.

                                                                           (Переклад Максима Рильського)

Розгляньте ілюстрацію та подумайте, що ви можете сказати про цих тварин, хто зайвий, що їх об`єднує, як вони пересуваються? Поміркуйте, чому вчить нас ця байка?

Домашнє завдання: Прочитати пригодницький роман "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Порівняти роман із кінофільмом ( або мультфільмом).










9 комментариев: