Зарубіжна література 7 класи

 Зарубіжна література 7 клас

      Шановні учні 7-Б та 7-В класів! Під час дистанційного навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання, ви можете отримувати на моєму блозі. Уважно слідкуйте за датою вашого уроку. 

      Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com

18.02. 

Доброго дня! Записуємо у робочі зошити:

Вісімнадцяте лютого

Класна робота

                            Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання 

( Роберт Бернс "Любов" та Генріх Гейне "Коли настав чудовий май...")

Посилання на онлайн-урок для 7-В класу, 11.00.:

Посилання на онлайн-урок для 7-Б класу ,12.00.:

Домашнє завдання: вивчити вірш напам`ять К.Симонова " Жди мене...".





14.02.  Доброго дня. Записуємо у зошити:

П`ятнадцяте лютого

Класна робота

Поєднання реального і фантастичного у повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" О.Гріна

Шановні учні, посилання на онлайн-урок знаходиться в електронному щоденнику. Приєднуйтесь до уроку. До зустрічі!

Завдання до уроку: пройти тестування на сайті На Урок за змістом твору " Пурпурові вітрила".

Домашнє завдання: ознайомитись із творчістю та біографією Р. Бернса та Г.Гейне ( стаття підручника); вивчити вірш напам`ять (" Коли настав чудовий май...").




11.02. Записуємо у зошит:

Одинадцяте лютого

Класна робота

Символіка образу пурпурових вітрил

Переглянути слайди :8,9,11 презентації за посиланням:   https://naurok.com.ua/oleksandr-grin-purpurovi-vitrila-simvolika-obrazu-purpurovih-vitril-108846.html   

Виписати у зошити образи-символи (звірити з домашнім завданням).        

Переглянути відео та написати свої думки і враження щодо уривку " Здійснення мрії Ассоль"(5-7 речень) та надіслати на перевірку через ел.щоденник:

https://www.youtube.com/watch?v=RrcldShFTPo

Домашнє завдання: написати фанфік " Життя Ассоль і Грея через 20 років"









08.02. 

Доброго дня! Запишіть будь ласка у зошити: 

Восьме лютого

Класна робота

Ассоль і Грей ( О.Грін " Пурпурові вітрила")

Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-oleksandr-grin-purpurovi-vitrila-osnovniy-konflikt-tvoru-assol-i-grey-simvolika-obrazu-purpurovih-vitril-213301.html

Домашнє завдання: виписати з твору " Пурпурові вітрила" образи - символи та пояснити їх значення ( письм.у зошиті).




04.02.

Доброго дня! Запишіть у зошити:

Четверте лютого

Класна робота

О.Грін " Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ( Каперна-мрія)

Переглянути презентацію за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentacyya-osnovniy-konflikt-tvoru-o-grina-purpurovi-vitrila-88484.html

Подумати над питанням: У чому полягає щастя головних героїв?

Дати письмову відповідь ( у зошитах): Які на Вашу думку є складові щастя людини?

Домашнє завдання: скласти сенкан Ассоль або Грей (письмово).







01.02.

О. Грін " Пурпурові вітрила". 

Знайомство з письменником. Сюжет і композиція твору

Онлайн - урок у 7-Б класі о 13.00. за посиланням: https://meet.google.com/zpz-tdce-jqg

Онлайн - урок у 7-В класі о 8.00. за посиланням: https://meet.google.com/jws-smvx-ohy

Домашнє завдання: прочитати твір О.Гріна " Пурпурові вітрила".
















23.10.

Доброго дня! Шановні учні, обов`язково запишіть у зошит : 

Двадцять третє жовтня

Класна робота

Позакласне читання №1.

Олександр Сергійович Пушкін

" Пісня про віщого Олега"

Завдання: переглянути презентацію за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/ospuskin-pisna-pro-visogo-olega-351411.html

Виконати завдання із презентації: слайд №19 ( письмово)

Домашнє завдання: підготуватися до написання відгуку на одну із прочитаних літературних балад.


12.10.

Роберт Льюїс Стівенсон " Балада про вересовий трунок". Основний конфлікт балади. Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору

Онлайн-урок у 7-В класі о 8.00.:  https://meet.google.com/sqf-ogwa-xju

Онлайн-урок у 7-Б класі о 13.00.: https://meet.google.com/bty-pvga-hvs

Домашнє завдання: прочитати баладу О.С.Пушкіна " Пісня про віщого Олега".













01.10. 7-Б

Літературні балади

Йоган Крістоф Фрідріх Шиллер 

" Рукавичка"

Випробування головного героя балади. 

Образ справжнього лицаря , його мужність, відвага, людська гідність

Завдання на урок: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом письменника Й.К.Ф. Шиллером. Прочитати баладу "Рукавичка".

Домашнє завдання: знайти у творі ознаки балади (усно); дібрати риси характеру до образу лицаря Делоржа і дами серця Кунігунди (письм., на аркуші).


















































Шановні учні, велике прохання, на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.

"Чорнильне серце"до 23.00.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8159418


7-В (06.05.)

Корнелія Функе

 Тема " оживлення" книжки у творі " Чорнильне серце"

Онлайн-урок о 13.50.: https://meet.google.com/pzs-cque-vay

Домашнє завдання: характеристика Мегі.

7-Б (06.05.)

Значення художнього прийому чаклунства у творі " Мандрівний Замок Хаула". 

Онлайн-урок о 12.55. :  https://meet.google.com/nzb-gwms-ezt

Домашнє завдання: підручник стор.238-239. Читати твір " Чорнильне серце".

7-В (05.05.)

Значення художнього прийому чаклунства у творі " Мандрівний Замок Хаула". 

Онлайн-урок о 9.00. : https://meet.google.com/khf-ruja-msb

Домашнє завдання: підручник стор.238-239. Читати твір " Чорнильне серце".

7-Б,В (29.04.)

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів

Онлайн-урок у 7-Б класі о 12.55.: https://meet.google.com/zrv-hoyp-uzd

Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50.: https://meet.google.com/kaq-unae-hav

Домашнє завдання: пройти тестування на сайті НаУрок:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3181809

7-В ( 28.04.) 

7-Б (26.04.)

Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула". 

Поєднання елементів казки і детективу у творі

Онлайн-урок у 7-Б о 10.00.: https://meet.google.com/way-vugq-ovy

Онлайн-урок у 7-В о 9.00.: https://meet.google.com/dho-jayj-xeh

Домашнє завдання: знати зміст твору " Мандрівний Замок Хаула", характеристика Софі.

7- Б, В (22.04.)

Розуміння сутності культури і освіти , призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей

Онлайн -урок у 7-Б о 12.55.: https://meet.google.com/wmq-fphg-gvp

Онлайн-урок у 7-В о 13.50.: https://meet.google.com/unc-dhso-mcm

Домашнє завдання: підготувати усний твір на тему: " Майбутнє починається сьогодні"

7-В (21.04.)

7-Б (19.04.)

Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.

Онлайн-урок за посиланням у 7-Б:  https://meet.google.com/exy-gzwc-ayj

Онлайн-урок у 7-В: https://meet.google.com/nnx-pekv-mtm

Домашнє завдання:скласти план до твору.

7-Б,В (15.04.)

Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини й людства.

Онлайн-урок у 7-Б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/mta-tynz-far

Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50. за посиланням: https://meet.google.com/hgd-jiff-byq

Домашнє завдання: прочитати твір " Фах "; дібрати цитати до характеристики образу Джорджа Плейтена.

7-В (14.04.)

7-Б (12.04.)

Контрольна робота № 5

( за розділом: " Літературний детектив", "Світова новела")

Твір

Онлайн - урок (консультація)о 9.00. за посиланням:  https://meet.google.com/xie-dewf-brq

7-Б,В (08.04.)

Розвиток мовлення №4

Онлайн урок у 7-б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/vcv-kjmm-sxb

Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50 за посиланням: https://meet.google.com/xua-ficb-uxe

Домашнє завдання : підготоуватися до контрольної роботи.

7 -В (07.04.)

7 - Б (05.04.)

Філософський зміст твору " Павутинка". Підтекст. Художні образи новели

Онлайн- урок у 7-В класі о 9.00. за посиланням:  https://meet.google.com/npe-ranu-yrc

Онлайн урок у 7-Б класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/jfm-ynve-ypy

Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (у), а саме: дібрати до кожної прочитаної новели прислів`я або крилатий вислів, фразеологізм.

7 - Б,В (01.04)

Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"

Онлайн урок у 7 -Б класі о 13.00. за посиланням:  https://meet.google.com/zsa-rahe-rci

Онлайн урок у 7 -В класі о 14.00. за посиланням:  https://meet.google.com/kjq-voir-uvx

Домашнє завдання: знати зміст новели " Павутинка". Відповідати на запитання (презентація).

7-В (31.03.)

7-Б (29.03.)

Рюноске Акутагава - майстер японської новели.

Онлайн урок о 10.00. за посиланням (для 7-Б):

 https://meet.google.com/xrv-ohcv-rup

Онлайн-урок у 7-В класі:  https://meet.google.com/bvk-komf-qth

Дати відповіді на запитання ( у зошиті):

1. Що є священним символом Японії?

2. Про які традиції і культуру Японії ви дізналися на уроці?

3. Які японські твори ви читали у 5-6 класах?

4. Яке ім`я дали Рюноске при народженні?

5. Роки життя Рюноске?

Домашнє завдання: ознайомитись із стор. підручника 220-223; знати зміст твору Р. Акутагава " Павутинка".

7 -В (03.02.)

Розвиток мовлення №3 (п.)

 Ідейно - художній аналіз поетичного твору ( вірш на вибір: Р.Бернз "Моя любов...", Г.Гейне " Коли настав чудовий май....", К.Симонов " Чекай мене...")

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи. 


7-В (28.01.); 7 -Б ( 04.02.)

К. М. Сімонов ( "Чекай мене..."). 

Поетизація високого почуття , розкриття його сутності

Завдання: ознайомитись із життям і творчістю К.Сімонова, розказувати вірш напам`ять "Чекай мене...".

Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (п.), а саме, зробити ідейно - художній аналіз поетичного твору. 

7-В (27.01.) 7-Б (01.02.)

Вірші зарубіжних письменників про дружбу і кохання ( Р. Бернс "Любов" або Г.Гейне " Коли настав чудовий май...")

Завдання: ділитися фактами про життя поетів; розказувати вірш напам`ять ( стор.170-172) на вибір.

Домашнє завдання: вивчити вірш напам`ять стор. 173 ( можна рос.м. "Жди меня...")

7- Б (25.01.)

Символіка образу пурпурових вітрил у повісті - феєрії О. Гріна " Пурпурові вітрила"

Завдання: дочитати казку - феєрію О.Гріна " Пурпурові вітрила".

Домашнє завдання: знайти у творі фантастичні елементи (усно).

7-В (21.01) 7-Б (28.01.)

Поєднання реального і фантастичного у повісті - феєрії " Пурпурові вітрила"

Завдання: відовісти на запитання, що переважає у творі, реальне чи фантастичне? Заповнити таблицю "Реальні і фантастичні моменти твору".

Домашнє завдання:


(для 7-В)онлайн - урок (11.00.) Mitt

Домашнє завдання: стор.170 - 172. Вивчити вірш напам`ять ( на вибір).

7- Б (21.01)

Ассоль і Грей

Завдання: дочитати твір " Пурпурові вітрила". Характеризувати героїв твору

Домашнє завдання: повторити поняття, символічний образ, повість, феєрія. Знати зміст твору " Пурпурові вітрила".

7-В (20.01.)

Символіка образу пурпурових вітрил у повісті - феєрії О. Гріна " Пурпурові вітрила"

Завдання: дочитати казку - феєрію О.Гріна " Пурпурові вітрила".

Домашнє завдання: знайти у творі фантастичні елементи (усно).

7-Б (18.01.)

7-В (16.01.)

Основний конфлікт твору. 

Завдання: знати зміст твору " Пурпурові вітрила"; переглянути презентації за посиланням: 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-osnovnij-konflikt-tvoru-oleksandra-grina-purpurovi-vitrila-148303.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-oleksandr-grin-purpurovi-vitrila-osnovniy-konflikt-tvoru-assol-i-grey-simvolika-obrazu-purpurovih-vitril-213301.html

Домашнє завдання: характеристика образів Ассоль і Грея ( таблиця).

7-Б

(14.01.)

Олесандр Грін. Короткі відомості про письменника. Повість-фієрія " Пурпурові вітрила" (огляд)

4 урок о 12.00. https://meet.google.com/nzf-msgn-bsf

7-В ( о 13.30.) 6 урок онлайн https://meet.google.com/ivk-nyig-hos

7-Б (11.01)

7-В (13.01.)

Олександр Сергійович Пушкін

Дитинство та юність письменника. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади й роздуми в творі

        Шановні учні, сподіваюсь, ви пам`ятаєте рядки із вступа до поеми "Руслан і Людмила"?

" Край лукомор`я дуб зелений,

І золотий ланцюг на нім:..."

       Вірш, який вивчали у 5 класі напам`ять. Пройшло чимало часу, та ми знову повертаємось до творчості О.Пушкіна.  Повинні знати й те, про те, що Пушкін відомий не тільки як поет, але і як казкар, писав романи, балади та ін. У 7 класі нам випала нагода прочитати  баладу "Пісня про віщого Олега". Сьогодні ми знову згадаємо про сторінки життя (дитинство та юність) О.С.Пушкіна та ознайомимось з віршом "19 жовтня 1825 року", який був присвячений друзям ліцею. 

Завдання: 

1. До вашої уваги пропоную переглянути презентацію за посиланням:

2. Виразно прочитати вірш " 19 жовтня 1825року".

3. Дати відповіді на питання (письмово):

 - Імена яких ліцеїстських друзів згадує О.Пушкін у вірші? 

- Які слова і вирази зустрічаються у вірші " 19 жовтня 1825року" при згадці ліцеїстських друзів? ( у вільній формі, або таблиця)
Домашнє завдання: написати міні-твір на тему: " Мої друзі через 15 років".

7- Б (21.12.)

7-В (23.12.)

Позакласне читання№ 2

(читати Л.Уліцька " Паперова перемога")

7-Б,В (17.12.)

Контрольна робота №3

( за розділом : "Духовне випробування людини")

Тестування ( у класі)

7-Б (14.12.)

7-В (16.12.)

Редьярд Кіплінг. Протистояння і примирення Сходу і Заходу в "Баладі про Схід і Захід". Антитеза у творі. Ідея миру і дружби.

 Проблеиа духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р.Кіплінга " Якщо...". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору , його провідна ідея

Завдання: аналіз вірша "Якщо..."; виразне читання вірша напам`ять; обмін думками.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.

7-Б,В (10.12.)

Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння

Завдання: бесіда за змістом твору " Останній дюйм", характеристика персонажів твору( усно); повторити поняття "оповідання".

Домашнє завдання: ознайомитись з біогрфією Дж. Олдріджа. Прочитати твір "Балада про Схід і Захід"стор.126-128 (підручник).


7-В (09.12.)

7-Б (07.12.)

Духовне випробування людини

Джеймс Олдрідж " Останній дюйм". Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання

Завдання: дочитати оповідання; скласти план до твору; записати у зошит визначення" оповідання", подумати над питанням, що означає "останній дюйм" у творі?(усно)

Домашнє завдання: підготуватися до літературного диктанту за оповіданням "Останній дюйм" , дібрати цитати до характеристики образів Бена і Деві.

7-Б, В

 ( 03.12.) 

Контрольна робота №2 

( за розділом: "Історичне минуле в літературі")

Контрольна робота виконується у класі!

Твір за запропонованими темами (одна на вибір, обсяг 1,5-2 стор.):

- "Трагізм долі Івана і Джулії у повісті " Альпійська балада"В.В. Бикова";

- " Мої враження від прочитаної повісті В.В. Бикова " Альпійська балада";

- Написати фанфік ( свій початок історії чи фінал) до повісті В.В. Бикова " Альпійська балада".

7-В ( 02.12.) 

7-Б ( 30.11.)

Образи Івана Терешка та Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому

Завдання: охарактеризувати образи Івана і Джулії ( письмово, можна таблицю); знайти у повісті риси балади (письм.) 

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за темами ( на вибір):

Твір: 

- "Трагізм долі Івана і Джулії у повісті " Альпійська балада"";

- " Мої враження від прочитаної повісті В.В. Бикова " Альпійська балада";

- Написати фанфік ( свій початок історії чи фінал) до повісті В.В. Бикова " Альпійська балада".

7- Б, В

(26.11.)

Василь Володимирович Биков " Альпійська балада".

 Особливості сюжету і композиція твору

Завдання: умовно поділити повість на частини, скласти план, характеризувати героїв твору( усно).

Домашнє завдання: Дати відповідь на питання: Які риси жанру балади знаходимо в повісті В. Бикова? 

7-В

(25.11.)

7-Б 

( 23.11.)

Друга світова війна у європейській поезії. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. К. Галчинський " Лист із полону", " Пісня про солдатів з Вестерплятте". А. Маргул- Шпербер" Про назву концтабору Бухенвальд"

Завдання: перевірка д.з.( учні читають міні-твір); виразно читати вірші, усно відповідати на запитання в кінці кожного вірша 89, 91); скласти сенкан із словом " війна". 

Домашнє завдання: ознайомитись із сторінками підручника 91-93; на додаткову оцінку підготувати цікаві факти із життя В. Бикова; читати повість" Альпійська балада" стор.93-104 ( переказувати).

7-Б, В

(19.11.) 

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу

     Завдання: написати твір - мініатюру: " Чим приваблює сучасного читача образ Айвенго"; творче завдання: створити лепбук на тему: Англія 12 ст., романом В. Скотта " Айвенго"( за бажанням на додаткову оцінку). 

     Домашнє завдання: читати стор. підручника 87- 92, а також виразне читання віршів К. Галчинського (с.90) та А. Маргула- Шпербера(с.89). 

7-В

(18.11.)

Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки

Завдання: знати зміст роману В. Скотта " Айвенго"; дібрати риси характеру до персонажів твору ( письмово); дати відповіді на літературну вікторину ( у класі).

Домашнє завдання: написати твір-мініатюру (5-7 речень)" Мій улюблений герой роману" (В. Скотт " Айвенго").

7-Б, В 

( 12.11.)

Історичний  колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор у історичному романі " Айвенго" В. Скотта.

Завдання: записати у зошит визначення " історичний колорит":

Історичний колорит - це наявність у творі чи описі, а також у мові персонажів прикмет історичного минулого. Це імена героїв, описи старовинних звичаїв, подій, інтерєрів, одягу тощо.; 

А також. визначити, які риси притаманні справжньому лицареві(дотримуючись кодексу честі):

Кодекс честі  лицаря

1. Бути завжди наготові, при зброї;

2. До чого б ти завжди не брався , прагни здобути честь і добре ім`я - своєю чесністю;

3. Обороняй убогих і немічних;

4. Допомогай тим , що самі оборонитися не можуть;

5. Не роби нічого такого , що завдає комусь шкоди чи зневаги;

6. Будь готовий обороняти свою Батьківщину;

7. Охотніше працюй за честь, ніж за зиск;

8. Ніколи не ламай своєї обіцянки;

9. Честь Батьківщини борони своїм життям;

10. Краще чесно помри, ніж маєш ганебно жити. 

Домашнє завдання: дібрати цитатний матеріал до образів роману.

7-Б (09.11.)

7-В (11.11.)

Історичне минуле в літературі

          Вальтер Скотт "Айвенго" (огляд). В. Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел

          Завдання: повторити поняття "роман", засвоїти поняття" історичний роман". Прочитати роман " Айвенго" ( заздалегідь було рекомендовано для читання влітку). 

          Домашнє завдання: ознайомитись із життям і творчістю В.Скотта; підготувати повідомлення про Англію ХІІст. ( звичаї, побут, традиції, одяг тощо ( цікаві факти)); переказувати роман "Айвенго", висловлювати думки і враження.

7-Б,В ( 05.11.)

Контрольна робота №1

(за розділами: " Вступ", "Билини і балади")

Літературний диктант

(завдання виконуємо у класі)


7-Б (02.11.)

7- В (04.11.)

Друге листопада

Класна робота

Розвиток мовлення №2 (письмовий)

Завдання: написати відгук на прочитану літературну баладу ( на вибір).

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.

2 комментария: