Зарубіжна література 7 клас
Шановні учні 7-Б та 7-В класів! Під час дистанційного навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання, ви можете отримувати на моєму блозі. Уважно слідкуйте за датою вашого уроку.
Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com
18.02.
Доброго дня! Записуємо у робочі зошити:
Вісімнадцяте лютого
Класна робота
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання
( Роберт Бернс "Любов" та Генріх Гейне "Коли настав чудовий май...")
Посилання на онлайн-урок для 7-В класу, 11.00.:
Посилання на онлайн-урок для 7-Б класу ,12.00.:
Домашнє завдання: вивчити вірш напам`ять К.Симонова " Жди мене...".
14.02. Доброго дня. Записуємо у зошити:
П`ятнадцяте лютого
Класна робота
Поєднання реального і фантастичного у повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" О.Гріна
Шановні учні, посилання на онлайн-урок знаходиться в електронному щоденнику. Приєднуйтесь до уроку. До зустрічі!
Завдання до уроку: пройти тестування на сайті На Урок за змістом твору " Пурпурові вітрила".
Домашнє завдання: ознайомитись із творчістю та біографією Р. Бернса та Г.Гейне ( стаття підручника); вивчити вірш напам`ять (" Коли настав чудовий май...").
11.02. Записуємо у зошит:
Одинадцяте лютого
Класна робота
Символіка образу пурпурових вітрил
Переглянути слайди :8,9,11 презентації за посиланням: https://naurok.com.ua/oleksandr-grin-purpurovi-vitrila-simvolika-obrazu-purpurovih-vitril-108846.html
Виписати у зошити образи-символи (звірити з домашнім завданням).
Переглянути відео та написати свої думки і враження щодо уривку " Здійснення мрії Ассоль"(5-7 речень) та надіслати на перевірку через ел.щоденник:
https://www.youtube.com/watch?v=RrcldShFTPo
Домашнє завдання: написати фанфік " Життя Ассоль і Грея через 20 років"
08.02.
Доброго дня! Запишіть будь ласка у зошити:
Восьме лютого
Класна робота
Ассоль і Грей ( О.Грін " Пурпурові вітрила")
Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-oleksandr-grin-purpurovi-vitrila-osnovniy-konflikt-tvoru-assol-i-grey-simvolika-obrazu-purpurovih-vitril-213301.html
Домашнє завдання: виписати з твору " Пурпурові вітрила" образи - символи та пояснити їх значення ( письм.у зошиті).
04.02.
Доброго дня! Запишіть у зошити:
Четверте лютого
Класна робота
О.Грін " Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ( Каперна-мрія)
Переглянути презентацію за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentacyya-osnovniy-konflikt-tvoru-o-grina-purpurovi-vitrila-88484.html
Подумати над питанням: У чому полягає щастя головних героїв?
Дати письмову відповідь ( у зошитах): Які на Вашу думку є складові щастя людини?
Домашнє завдання: скласти сенкан Ассоль або Грей (письмово).
01.02.
О. Грін " Пурпурові вітрила".
Знайомство з письменником. Сюжет і композиція твору
Онлайн - урок у 7-Б класі о 13.00. за посиланням: https://meet.google.com/zpz-tdce-jqg
Онлайн - урок у 7-В класі о 8.00. за посиланням: https://meet.google.com/jws-smvx-ohy
Домашнє завдання: прочитати твір О.Гріна " Пурпурові вітрила".
23.10.
Доброго дня! Шановні учні, обов`язково запишіть у зошит :
Двадцять третє жовтня
Класна робота
Позакласне читання №1.
Олександр Сергійович Пушкін
" Пісня про віщого Олега"
Завдання: переглянути презентацію за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/ospuskin-pisna-pro-visogo-olega-351411.html
Виконати завдання із презентації: слайд №19 ( письмово)
Домашнє завдання: підготуватися до написання відгуку на одну із прочитаних літературних балад.
12.10.
Роберт Льюїс Стівенсон " Балада про вересовий трунок". Основний конфлікт балади. Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору
Онлайн-урок у 7-В класі о 8.00.: https://meet.google.com/sqf-ogwa-xju
Онлайн-урок у 7-Б класі о 13.00.: https://meet.google.com/bty-pvga-hvs
Домашнє завдання: прочитати баладу О.С.Пушкіна " Пісня про віщого Олега".
01.10. 7-Б
Літературні балади
Йоган Крістоф Фрідріх Шиллер
" Рукавичка"
Випробування головного героя балади.
Образ справжнього лицаря , його мужність, відвага, людська гідність
Завдання на урок: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом письменника Й.К.Ф. Шиллером. Прочитати баладу "Рукавичка".
Домашнє завдання: знайти у творі ознаки балади (усно); дібрати риси характеру до образу лицаря Делоржа і дами серця Кунігунди (письм., на аркуші).
Шановні учні, велике прохання, на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.
"Чорнильне серце"до 23.00.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8159418
7-В (06.05.)
Корнелія Функе
Тема " оживлення" книжки у творі " Чорнильне серце"
Онлайн-урок о 13.50.: https://meet.google.com/pzs-cque-vay
Домашнє завдання: характеристика Мегі.
7-Б (06.05.)
Значення художнього прийому чаклунства у творі " Мандрівний Замок Хаула".
Онлайн-урок о 12.55. : https://meet.google.com/nzb-gwms-ezt
Домашнє завдання: підручник стор.238-239. Читати твір " Чорнильне серце".
7-В (05.05.)
Значення художнього прийому чаклунства у творі " Мандрівний Замок Хаула".
Онлайн-урок о 9.00. : https://meet.google.com/khf-ruja-msb
Домашнє завдання: підручник стор.238-239. Читати твір " Чорнильне серце".
7-Б,В (29.04.)
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів
Онлайн-урок у 7-Б класі о 12.55.: https://meet.google.com/zrv-hoyp-uzd
Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50.: https://meet.google.com/kaq-unae-hav
Домашнє завдання: пройти тестування на сайті НаУрок:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3181809
7-В ( 28.04.)
7-Б (26.04.)
Діана Вінн Джонс " Мандрівний Замок Хаула".
Поєднання елементів казки і детективу у творі
Онлайн-урок у 7-Б о 10.00.: https://meet.google.com/way-vugq-ovy
Онлайн-урок у 7-В о 9.00.: https://meet.google.com/dho-jayj-xeh
Домашнє завдання: знати зміст твору " Мандрівний Замок Хаула", характеристика Софі.
7- Б, В (22.04.)
Розуміння сутності культури і освіти , призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей
Онлайн -урок у 7-Б о 12.55.: https://meet.google.com/wmq-fphg-gvp
Онлайн-урок у 7-В о 13.50.: https://meet.google.com/unc-dhso-mcm
Домашнє завдання: підготувати усний твір на тему: " Майбутнє починається сьогодні"
7-В (21.04.)
7-Б (19.04.)
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Онлайн-урок за посиланням у 7-Б: https://meet.google.com/exy-gzwc-ayj
Онлайн-урок у 7-В: https://meet.google.com/nnx-pekv-mtm
Домашнє завдання:скласти план до твору.
7-Б,В (15.04.)
Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини й людства.
Онлайн-урок у 7-Б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/mta-tynz-far
Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50. за посиланням: https://meet.google.com/hgd-jiff-byq
Домашнє завдання: прочитати твір " Фах "; дібрати цитати до характеристики образу Джорджа Плейтена.
7-В (14.04.)
7-Б (12.04.)
Контрольна робота № 5
( за розділом: " Літературний детектив", "Світова новела")
Твір
Онлайн - урок (консультація)о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/xie-dewf-brq
7-Б,В (08.04.)
Розвиток мовлення №4
Онлайн урок у 7-б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/vcv-kjmm-sxb
Онлайн-урок у 7-В класі о 13.50 за посиланням: https://meet.google.com/xua-ficb-uxe
Домашнє завдання : підготоуватися до контрольної роботи.
7 -В (07.04.)
7 - Б (05.04.)
Філософський зміст твору " Павутинка". Підтекст. Художні образи новели
Онлайн- урок у 7-В класі о 9.00. за посиланням: https://meet.google.com/npe-ranu-yrc
Онлайн урок у 7-Б класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/jfm-ynve-ypy
Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (у), а саме: дібрати до кожної прочитаної новели прислів`я або крилатий вислів, фразеологізм.
7 - Б,В (01.04)
Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"
Онлайн урок у 7 -Б класі о 13.00. за посиланням: https://meet.google.com/zsa-rahe-rci
Онлайн урок у 7 -В класі о 14.00. за посиланням: https://meet.google.com/kjq-voir-uvx
Домашнє завдання: знати зміст новели " Павутинка". Відповідати на запитання (презентація).
7-В (31.03.)
7-Б (29.03.)
Рюноске Акутагава - майстер японської новели.
Онлайн урок о 10.00. за посиланням (для 7-Б):
https://meet.google.com/xrv-ohcv-rup
Онлайн-урок у 7-В класі: https://meet.google.com/bvk-komf-qth
Дати відповіді на запитання ( у зошиті):
1. Що є священним символом Японії?
2. Про які традиції і культуру Японії ви дізналися на уроці?
3. Які японські твори ви читали у 5-6 класах?
4. Яке ім`я дали Рюноске при народженні?
5. Роки життя Рюноске?
Домашнє завдання: ознайомитись із стор. підручника 220-223; знати зміст твору Р. Акутагава " Павутинка".
7 -В (03.02.)
Розвиток мовлення №3 (п.)
Ідейно - художній аналіз поетичного твору ( вірш на вибір: Р.Бернз "Моя любов...", Г.Гейне " Коли настав чудовий май....", К.Симонов " Чекай мене...")
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.
7-В (28.01.); 7 -Б ( 04.02.)
К. М. Сімонов ( "Чекай мене...").
Поетизація високого почуття , розкриття його сутності
Завдання: ознайомитись із життям і творчістю К.Сімонова, розказувати вірш напам`ять "Чекай мене...".
Домашнє завдання: підготуватися до розвитку мовлення (п.), а саме, зробити ідейно - художній аналіз поетичного твору.
7-В (27.01.) 7-Б (01.02.)
Вірші зарубіжних письменників про дружбу і кохання ( Р. Бернс "Любов" або Г.Гейне " Коли настав чудовий май...")
Завдання: ділитися фактами про життя поетів; розказувати вірш напам`ять ( стор.170-172) на вибір.
Домашнє завдання: вивчити вірш напам`ять стор. 173 ( можна рос.м. "Жди меня...")
7- Б (25.01.)
Символіка образу пурпурових вітрил у повісті - феєрії О. Гріна " Пурпурові вітрила"
Завдання: дочитати казку - феєрію О.Гріна " Пурпурові вітрила".
Домашнє завдання: знайти у творі фантастичні елементи (усно).
7-В (21.01) 7-Б (28.01.)
Поєднання реального і фантастичного у повісті - феєрії " Пурпурові вітрила"
Завдання: відовісти на запитання, що переважає у творі, реальне чи фантастичне? Заповнити таблицю "Реальні і фантастичні моменти твору".
Домашнє завдання:
(для 7-В)онлайн - урок (11.00.) Mitt
Домашнє завдання: стор.170 - 172. Вивчити вірш напам`ять ( на вибір).
7- Б (21.01)
Ассоль і Грей
Завдання: дочитати твір " Пурпурові вітрила". Характеризувати героїв твору
Домашнє завдання: повторити поняття, символічний образ, повість, феєрія. Знати зміст твору " Пурпурові вітрила".
7-В (20.01.)
Символіка образу пурпурових вітрил у повісті - феєрії О. Гріна " Пурпурові вітрила"
Завдання: дочитати казку - феєрію О.Гріна " Пурпурові вітрила".
Домашнє завдання: знайти у творі фантастичні елементи (усно).
7-Б (18.01.)
7-В (16.01.)
Основний конфлікт твору.
Завдання: знати зміст твору " Пурпурові вітрила"; переглянути презентації за посиланням:
Домашнє завдання: характеристика образів Ассоль і Грея ( таблиця).
7-Б
(14.01.)
Олесандр Грін. Короткі відомості про письменника. Повість-фієрія " Пурпурові вітрила" (огляд)
4 урок о 12.00. https://meet.google.com/nzf-msgn-bsf
7-В ( о 13.30.) 6 урок онлайн https://meet.google.com/ivk-nyig-hos
7-Б (11.01)
7-В (13.01.)
Олександр Сергійович Пушкін
Дитинство та юність письменника. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади й роздуми в творі
Шановні учні, сподіваюсь, ви пам`ятаєте рядки із вступа до поеми "Руслан і Людмила"?
" Край лукомор`я дуб зелений,
І золотий ланцюг на нім:..."
Вірш, який вивчали у 5 класі напам`ять. Пройшло чимало часу, та ми знову повертаємось до творчості О.Пушкіна. Повинні знати й те, про те, що Пушкін відомий не тільки як поет, але і як казкар, писав романи, балади та ін. У 7 класі нам випала нагода прочитати баладу "Пісня про віщого Олега". Сьогодні ми знову згадаємо про сторінки життя (дитинство та юність) О.С.Пушкіна та ознайомимось з віршом "19 жовтня 1825 року", який був присвячений друзям ліцею.
Завдання:
1. До вашої уваги пропоную переглянути презентацію за посиланням:
- Імена яких ліцеїстських друзів згадує О.Пушкін у вірші?
- Які слова і вирази зустрічаються у вірші " 19 жовтня 1825року" при згадці ліцеїстських друзів? ( у вільній формі, або таблиця)
Домашнє завдання: написати міні-твір на тему: " Мої друзі через 15 років".
7- Б (21.12.)
7-В (23.12.)
Позакласне читання№ 2
(читати Л.Уліцька " Паперова перемога")
7-Б,В (17.12.)
Контрольна робота №3
( за розділом : "Духовне випробування людини")
Тестування ( у класі)
7-Б (14.12.)
7-В (16.12.)
Редьярд Кіплінг. Протистояння і примирення Сходу і Заходу в "Баладі про Схід і Захід". Антитеза у творі. Ідея миру і дружби.
Проблеиа духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р.Кіплінга " Якщо...". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору , його провідна ідея
Завдання: аналіз вірша "Якщо..."; виразне читання вірша напам`ять; обмін думками.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.
7-Б,В (10.12.)
Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння
Завдання: бесіда за змістом твору " Останній дюйм", характеристика персонажів твору( усно); повторити поняття "оповідання".
Домашнє завдання: ознайомитись з біогрфією Дж. Олдріджа. Прочитати твір "Балада про Схід і Захід"стор.126-128 (підручник).
7-В (09.12.)
7-Б (07.12.)
Духовне випробування людини
Джеймс Олдрідж " Останній дюйм". Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання
Завдання: дочитати оповідання; скласти план до твору; записати у зошит визначення" оповідання", подумати над питанням, що означає "останній дюйм" у творі?(усно)
Домашнє завдання: підготуватися до літературного диктанту за оповіданням "Останній дюйм" , дібрати цитати до характеристики образів Бена і Деві.
7-Б, В
( 03.12.)
Контрольна робота №2
( за розділом: "Історичне минуле в літературі")
Контрольна робота виконується у класі!
Твір за запропонованими темами (одна на вибір, обсяг 1,5-2 стор.):
- "Трагізм долі Івана і Джулії у повісті " Альпійська балада"В.В. Бикова";
- " Мої враження від прочитаної повісті В.В. Бикова " Альпійська балада";
- Написати фанфік ( свій початок історії чи фінал) до повісті В.В. Бикова " Альпійська балада".
7-В ( 02.12.)
7-Б ( 30.11.)
Образи Івана Терешка та Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому
Завдання: охарактеризувати образи Івана і Джулії ( письмово, можна таблицю); знайти у повісті риси балади (письм.)
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за темами ( на вибір):
Твір:
- "Трагізм долі Івана і Джулії у повісті " Альпійська балада"";
- " Мої враження від прочитаної повісті В.В. Бикова " Альпійська балада";
- Написати фанфік ( свій початок історії чи фінал) до повісті В.В. Бикова " Альпійська балада".
7- Б, В
(26.11.)
Василь Володимирович Биков " Альпійська балада".
Особливості сюжету і композиція твору
Завдання: умовно поділити повість на частини, скласти план, характеризувати героїв твору( усно).
Домашнє завдання: Дати відповідь на питання: Які риси жанру балади знаходимо в повісті В. Бикова?
7-В
(25.11.)
7-Б
( 23.11.)
Друга світова війна у європейській поезії. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. К. Галчинський " Лист із полону", " Пісня про солдатів з Вестерплятте". А. Маргул- Шпербер" Про назву концтабору Бухенвальд"
Завдання: перевірка д.з.( учні читають міні-твір); виразно читати вірші, усно відповідати на запитання в кінці кожного вірша 89, 91); скласти сенкан із словом " війна".
Домашнє завдання: ознайомитись із сторінками підручника 91-93; на додаткову оцінку підготувати цікаві факти із життя В. Бикова; читати повість" Альпійська балада" стор.93-104 ( переказувати).
7-Б, В
(19.11.)
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу
Завдання: написати твір - мініатюру: " Чим приваблює сучасного читача образ Айвенго"; творче завдання: створити лепбук на тему: Англія 12 ст., романом В. Скотта " Айвенго"( за бажанням на додаткову оцінку).
Домашнє завдання: читати стор. підручника 87- 92, а також виразне читання віршів К. Галчинського (с.90) та А. Маргула- Шпербера(с.89).
7-В
(18.11.)
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки
Завдання: знати зміст роману В. Скотта " Айвенго"; дібрати риси характеру до персонажів твору ( письмово); дати відповіді на літературну вікторину ( у класі).
Домашнє завдання: написати твір-мініатюру (5-7 речень)" Мій улюблений герой роману" (В. Скотт " Айвенго").
7-Б, В
( 12.11.)
Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор у історичному романі " Айвенго" В. Скотта.
Завдання: записати у зошит визначення " історичний колорит":
Історичний колорит - це наявність у творі чи описі, а також у мові персонажів прикмет історичного минулого. Це імена героїв, описи старовинних звичаїв, подій, інтерєрів, одягу тощо.;
А також. визначити, які риси притаманні справжньому лицареві(дотримуючись кодексу честі):
Кодекс честі лицаря
1. Бути завжди наготові, при зброї;
2. До чого б ти завжди не брався , прагни здобути честь і добре ім`я - своєю чесністю;
3. Обороняй убогих і немічних;
4. Допомогай тим , що самі оборонитися не можуть;
5. Не роби нічого такого , що завдає комусь шкоди чи зневаги;
6. Будь готовий обороняти свою Батьківщину;
7. Охотніше працюй за честь, ніж за зиск;
8. Ніколи не ламай своєї обіцянки;
9. Честь Батьківщини борони своїм життям;
10. Краще чесно помри, ніж маєш ганебно жити.
Домашнє завдання: дібрати цитатний матеріал до образів роману.
7-Б (09.11.)
7-В (11.11.)
Історичне минуле в літературі
Вальтер Скотт "Айвенго" (огляд). В. Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел
Завдання: повторити поняття "роман", засвоїти поняття" історичний роман". Прочитати роман " Айвенго" ( заздалегідь було рекомендовано для читання влітку).
Домашнє завдання: ознайомитись із життям і творчістю В.Скотта; підготувати повідомлення про Англію ХІІст. ( звичаї, побут, традиції, одяг тощо ( цікаві факти)); переказувати роман "Айвенго", висловлювати думки і враження.
7-Б,В ( 05.11.)
Контрольна робота №1
(за розділами: " Вступ", "Билини і балади")
Літературний диктант
(завдання виконуємо у класі)
7-Б (02.11.)
7- В (04.11.)
Друге листопада
Класна робота
Розвиток мовлення №2 (письмовий)
Завдання: написати відгук на прочитану літературну баладу ( на вибір).
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.
Янко Виктория 7-В
ОтветитьУдалитьСЛЫШЬ ВИКТОРИЯ ПОШЛА НАХУЙ ОТСЮДАВА
ОтветитьУдалить