Зарубіжна література 9 класи

 Зарубіжна література 9 клас

 Шановні учні 9-А та 9-Б класів!

     Під час дистанційного  навчання всю інформацію, навчальний матеріал та завдання ви можете отримувати в моєму блозі. 

     Якщо у вас виникли питання, можете відправити особисте повідомлення на мою електронну скриньку: psvtanya2014@gmail.com

Шановні учні, велике прохання, на уроки не затримуватись! Будь ласка, приєднуємось до початку уроку за 2-3 хвилини! Дякую.

15.02.

Записуємо у зошити:

П`ятнадцяте лютого

Класна робота

Урок №1. М.В. Гоголь " Шинель".

 Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний та філософський плани повісті. Особливості сюжету і композиція

Урок №2. Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці

Посилання на урок в ел.щоденнику! Приєднуйтесь будь ласка. До зустрічі!








08.02. 

Урок №1. Образи чиновників у пєсі " Ревізор" М. Гоголя. Образ Хлєстакова та його динаміка

Пререглянути презентацію за посиланням та опрацювати слайди 8,9,10:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-m-v-gogol-revizor-obraz-hlestakova-ta-yogo-dinamika-101271.html

Урок №2. Засоби комічного у творі " Ревізор". Специфіка художнього конфлікту й жанру п`єси

Пререглянути презентацію за посиланням , виписати найголовніше:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-m-v-gogol-revizor-zasobi-komichnogo-v-pe-si-osoblivosti-kompozici-urok-zarubizhno-literaturi-9-klas-91824.html

Домашнє завдання:Читати повість " Шинель" М.В.Гоголя.











01.02. 

Урок№1.                                 Розвиток мовлення №3 (п.)

Розгорнута відповідь на питання ( за повістю " Гобсек" О.де Бальзака).

Урок №2. Микола Васильович Гоголь . Петербурзький етап життя і творчості письменника. " Ревізор". Творча історія п`єси

Онлайн-урок у 9-А класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/dfg-czin-kei

Домашнє завдання : прочитати твір М.Гоголя " Ревізор".






31.01. 9-Б,В

Урок№1.                                 Розвиток мовлення №3 (п.)

Розгорнута відповідь на питання ( за повістю " Гобсек" О.де Бальзака).

Урок №2. Микола Васильович Гоголь . Петербурзький етап життя і творчості письменника. " Ревізор". Творча історія п`єси

Онлайн-урок у 9-Б класі о 8.00. за посиланням: https://meet.google.com/umg-tyhq-nic

Онлайн-урок у 9-В класі о 12.00. за посиланням: https://meet.google.com/osy-axwz-mqo

Домашнє завдання : прочитати твір М.Гоголя " Ревізор".











12.10. 9-А

Урок №1. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у " Прометеї ". Образ Прометея

Урок№2. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. Просвітницька ідея об`єднання людства в оді " До радості". Пафос твору , який став гімном Євросоюзу

Онлайн-урок у 9-А класі о 10.00. за посиланням: 

 https://meet.google.com/zap-pibq-efb

Домашнє завдання: читати "Підступність і кохання" Ф.Шиллер. Готуватися до контрольної роботи.

11.10

Урок №1. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у " Прометеї ". Образ Прометея

Урок№2. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. Просвітницька ідея об`єднання людства в оді " До радості". Пафос твору , який став гімном Євросоюзу

Онлайн-урок у 9-Б класі о 8.00. за посиланням: 

 https://meet.google.com/xxw-tzge-vhx

Онлайн-урок у 9-В класі о 12.00. за посиланням: 

 https://meet.google.com/nek-waty-ztp

Домашнє завдання: читати "Підступність і кохання" Ф.Шиллер.

04.10. (9-Б)

Урок1,2

Йоган Вольфганг Гете

Гете в історії Просвітництва. Ідея щастя і кохання у " Травневій пісні", ознаки фольклору

Нове розуміння природи у ліриці Й.В.Гете . Міфологічний зміст образів вірша              " Вільшаний король"

Онлайн-урок: о 8.00 https://meet.google.com/zyb-fmwt-snz

Домашнє завдання: прочитати міф про Прометея; подумати, чому образ Прометея увійшов до "вічних образів" світової літератури.































(07.05.)

Ерік Вольф Сігел " Історія одного кохання". Любов і відданість у творі

Онлайн-урок у 9-А о 10.00.: https://meet.google.com/mmd-dpxr-bpi

Онлайн-урок у 9-Б о 12.55.: https://meet.google.com/kyw-koiz-rtx

Михайло Опанасович Булгаков " Собаче серце". Українські сторінки життя і творчості

Переглянути презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-bulgakov-m-o-ukra-nski-storinki-zhittya-y-tvorchosti-pismennika-povist-sobache-serce-yak-metafora-socialnih-eksperimentiv-revolyuciyno-dobi-216709.html

Домашнє завдання: прочитати твір " Собаче серце".

(30.04.)

Ерік Вольф Сігел " Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання. Проблеми життя і смерті.

Онлайн-урок у 9-А класі о 10.00.: https://meet.google.com/rjx-ocir-qez

Онлайн-урок у 9-Б класі о 12.55.: https://meet.google.com/kwo-ejbj-btx

Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6101906

( 23.04.)

Сучасні інтерпретації твору Шолом -Алейхема " Тев`є - молочар"в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

Ерік Вольф Сігел " Історія одного кохання".

Онлайн-урок в 9-А класі о 10.00.: https://meet.google.com/kev-scka-soc

Онлайн-урок у 9-Б класі о 12.55.: https://meet.google.com/jio-ffgm-hdt

Домашнє завдання: прочитати твір " Історія одного кохання".

(17.04.) 

Шолом -Алейхем " Тев`є - молочар". Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва

Перегляд  відео за QR-кодом.

Домашнє завдання: пройти тестування на сайті НаУрок : 5124977

(16.04.) 

Література 20-21 ст. Життя, історія, культура

Шолом-Алейхем " Тев`є - молочар". тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі 19-20 ст. Шолом -Алейхем і Україна. 

Образна система твору . Філософські проблеми . Народний гумор.

Онлайн-урок у 9-А класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/mbf-itpy-mec

Онлайн-урок у 9-Б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/jbr-uxvg-zga

Домашнє завдання: знати зміст твору " Тев`є - молочар", знайти сучасні інтерпретації твору в кіно, театрі та ін.видах мистецтва.

(09.04.)

Розвиток мовлення№ 4

Анкета головного героя ( за творами Г.Ібсена та Б.Шоу)

Онлайн-урок у 9-А класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/sqk-ptsx-ugg

Онлайн-урок у 9-Б класі о 12.55. за посиланням: https://meet.google.com/xzi-dkjt-pva

Контрольна робота за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3728416

( 02.04.)

Бернард Шоу. Специфіка втілення античного міфу у пєсі " Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національгої культури, розвитку мови

Онлайн урок у 9-А класі о 10.00. за посиланням: https://meet.google.com/tds-hbkr-axv

Онлайн урок у 9 -Б класі о 13.00.за посиланням: https://meet.google.com/mmj-kvyo-abs

Домашнє завдання: скласти анкету головного героя ( за творами Г.Ібсена та Б.Шоу).

(29.01.)

Багатогранність образу Гобсека.

Засоби створення образу

Завдання: Робота над образом Гобсека ( письмово)

1. Ім`я;

2. Вік героя;

3. Портретна характеристика;

4. Риси характеру;

 5. Рід діяльності;

6. Ставлення до грошей;

7. Філософські погляди;

8. Ставлення до людей і людей до Гобсека;

9. Позитивні та негативні сторони персонажа;

10. Висновок.

Домашнє завдання: подумати над питанням: " Як ви ставитесь до думки, що за гроші можна купити все?"Свої міркування аргументуйте.


(22.01.) онлайн - уроки ( 9 -А, 2 урок.10.00.); 9 - Б ( 4 урок, 12.00.) google Mitt

Посилання на онлайн - уроки надішле класний керівник!

Тема №1."Людська комедія": історія написання, художня структура, тематика, проблематика, образи твору

Тема №2. Повість " Гобсек" у структурі " Людської комедії ". Сюжетно - композиційні особливості твору ( "розповідь у розповіді")

Домашнє завдання: прочитати повість " Гобсек"; виписати цитати про владу золота.


9-А, Б 

(15.01.)

Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст.(романтизмом, натуралізмом)

Завдання:  Самостійно опрацюйте статтю підручника про реалізм. Складіть опорний конспект — схеми або таблиці «Найвідоміші представники літератури реалізму ХІХ ст.» та «Ознаки реалістичної літератури ХІХ ст.».

Записати у зошит поняття: 

Реалізм (латин. realis — речовий, дійсний) — літературно- мистецький напрям, який полягає у всебічному відображенні взаємин людини й середовища, впливу соціально-історичних обставин на формування особистості.

Позитивізм (латин. positivus — позитивний) — напрям філософії, у якому єдиним джерелом знань вважали конкретні науки. Виник у Франції у 1830-ті рр. Його започаткував французький філософ і соціолог Оґюст Конт (Комт). Позитивісти не визнавали абстрактних теоретичних міркувань, вважаючи неможливим за їхньої допомоги відображати справжнє життя. Своєю філософією вони оголосили конкретні науки, що спиралися на досвід людини.

Натуралізм (латин. natura — природа) — назва течії в європейській літературі та мистецтві, що виникла в 1870-ті рр. й особливо поширилася в 1880-1890-ті.

Оноре де Бальзак. Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О.де Бальзак і Україна

Завдання: прочитати статтю підручника про життя і творчість О.де Бальзака.

 переглянути презентацію за посиланням: 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-onore-de-balzak-osnovni-vihi-tvorchosti-ta-osoblivosti-svitoglyadu-pismennika-balzak-i-ukra-na-88482.html

Домашнє завдання: уміти характеризувати реалізм як літературний напрям, називати найвідоміших його представників, підготувати повідомлення про "Людську комедію".

(18.12.)

Урок №1.                                     Контрольна робота №3

                             (за розділом: "Взаємодія романтизму і реалізму")

                                                       Тестування ( у класі)

Урок№2.                                      Позакласне читання №2

                                     ( читати В.Гюго " Собор Паризької Богоматері")

(11.12.)

Урок №1. Особливості розвитку сюжету й композиції в романі " Герой нашого часу". Зв`язок твору з історичною та духовною атмосферою доби

Завдання: читати " Герой нашого часу"; дібрати цитати до характеристики образу Печоріна; подумати над питанням: У чому складність образу Печоріна?

Урок №2.                           Розвиток мовлення№2 (п.)

Завдання: Порівняння образів Є.Онєгіна і Печоріна ( можна таблицею)

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи.

(04.12.)

Урок№1.                                           Контрольна робота№2 

                               ( за розділом: "Взаємодія романтизму і реалізму")

                                                                 Твір-роздум 

Теми (одна на вибір):

1. "Мої враження від прочитаного роману О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін";

2. "Справжня любов і дружба в романі О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін";

3. "Трагічність долі Пушкінських героїв (О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін");

4. "Чи було кохання між Онєгіним і Тетяною?"

Домашнє завдання: вивчити вірш  напам`ять "На дорогу йду я всамотині..."

Урок№2. Михайло Юрійович Лермонтов. Лірика. ("Сосна", " І нудно і сумно...", "На дорогу йду я всамотині...").Зв`язок митця із традиціями європейського романтизму (Г.Гейне, Дж.Байрон та ін.). Порівняння віршів " На півночі кедр одинокий..."Г.Гейне й " Сосна" М.Ю. Лермонтов

Завдання: ознайомитись із біографією М.Ю.Лермонтова, виразно читати вірші, усно аналізувати, порівняти вірші" На півночі кедр одинокий..."Г.Гейне та " Сосна" М.Ю. Лермонтов.

Домашнє завдання: прочитати " Герой нашого часу" (М.Ю.Лермонтов), порівняти з екранізацією; порівняти образи Є.Онєгіна і Печоріна (усно).

(27.11.) 

Урок№1. Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С. Пушкіна " Євгеній Онєгін".

Завдання: бесіда за змістом твору; перегляд фрагментів фільму, обговорення проблемних питань( любов, дружба, зрада тощо)

Урок №2. Реалістичне висвітлення романтичних тем і образів роману. Традиції світової літератури і культури у творі

Завдання : характеристика образів роману ( Онєгін - Тетяна, Ленський - Ольга); поглибити поняття про роман ( роман у віршах), віршований розмір( усно).

Домашнє завдання: виявити у романі реалістичні і романтичні риси( письмово). Підготуватися до контрольної роботи.

(20.11)

Взаємодія романтизму і реалізму

Олександр Сергійович Пушкін. Значення творчості для розвитку російської та світової літератури. Лірика, її провідні мотиви. Тема призначення мистецтва у віршах митця: " Я памятник собі поставив незотлінний...", " До А.П. Керн"( " Я пам`ятаю мить чудову..."). Тема кохання у віршах митця

      Завдання: знати життєвий та творчий шлях О.С. Пушкіна, скласти план розповіді про поета; виразно читати вірш : " Я памятник собі поставив незотлінний..."( аналізувати);  виразне читання вірша напам`ять: " До А.П. Керн". 

      Домашнє завдання: читати роман О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін".

(13.11.)

Урок№1. Джордж Ноел Гордон Байрон . Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. " Хотів би жити знов у горах..." " Мій дух як ніч ...". Протистояння мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах.

Завдання: знати життєві і творчі факти із життя письменника; виразно читати  вірші " Хотів би жити знов у горах..." " Мій дух як ніч ...", аналізувати ( усно); 

Урок№2. Д.Г.Байрон, поема " Мазепа". ЇЇ історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми.

Завдання: прочитати поему " Мазепа" ; зробити гронування " Хто ж він такий - Іван Мазепа"?( письмово).  У зошит написати твір- мініатюру: " Риси романтичного героя в образі Мазепи за одноіменною поемою Д.Г.Байрона".

Домашнє завдання : ознайомитись із життям і творчістю О.С.Пушкіна(або повторити). Вивчити вірш напам`ять: " Я пам`ятаю мить чудову...".

(06.11.)

Урок №1.                                                            Романтизм

Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах. Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне " Книга пісень" 

( особливості композиції)

       Завдання: опрацювати статтю підручника ( Романтизм. Життя та творчість Г.Гейне); зробити кросворд ( за поданою інформацією).

      Домашнє завдання: вивчити вірш напам`ять: " Не знаю, що стало зо мною..."; вивчити конспект.

Урок №2.

На півночі кедр одинокий...", " Не знаю, що стало зо мною...", " Коли розлучаються двоє...". Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів

      Завдання: виразне читання напам`ять вірша : " Не знаю, що стало зо мною..."

     Домашнє завдання: ознайомитись із життям і творчістю Дж. Г. Н. Байрона. Виразно читати вірші: " Хотів би жити знов у горах...", " Мій дух як ніч..." (аналізувати усно).

3 комментария:

  1. ВИУУУУ ВИУУУУУ ВИУУУУУУУУУ ЕДЕТ НАХУЙ КИБЕРПОЛИЦИЯ АААААУУУУЕЕЕЕЕЕЕ ЕБАТЬ ПО АЙПИ ВЫЧИСЛИЛИ Я ЕЛЕ СЪЁБЫВАЮ

    ОтветитьУдалить