Шановні діти! Під час карантину працюємо дистанційно. У робочому зошиті робимо відповідний запис ( число, класна (чи домашня) робота, виконуємо завдання та надсилаємо за електронною адресою: psvtanya2014@gmail.com
26.05. (В)
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: створити ребус або кросворд за вивченими темами.
28.05.(В); 29.05.( А,Б)
Література на літо:
1. І.Муромець і Соловей розбійник.
2. "Робін Гуд".
3. В.Скотт " Айвенго".
4. В.Биков " Альпійська балада".
5. Дж. Олдрідж " Останній дюйм".
6. О.Грін " Пурпурові вітрила".
7. А.Азімов " Фах".
8. Д.В.Джонс " Манрівний замок Хаула".
9. К. Функе " Чорнильне серце".
10. Е.А.По " Золотий жук".
11. А.К.Дойл " Спілка рудих", " Пістрява стрічка".
12. О. Генрі "Дари волхвів", " Останній листок".
13. Г.Дж.Уеллс " Чарівна крамниця".
14. Р.Акутаґава " Павутинка".
21.05. ( В); 25.05.А,Б
Літературна вікторина ( правильна відповідь 1б.)
1. Засновник жанру байки.
2. Скільки подвигів здійснив Геракл?
3. Із скількох частин складається байка?
4. Скільки років провів Робінзон на безлюдному острові?
5. Ім`я работоргівця з роману " П`ятнадцятирічний капітан".
6. Скільки духів з`явилося до Скруджа перед Різдвом?
7. Що привіз Вакула Оксанці від Катерини II?
8. Як називається жанр японської поезії, який складається з 3х рядків і має глибокий філософський зміст?
9. Міф про північноамериканській народ згадується у поемі...
10. Як звуть головного героя Р.Д.Бредбері " Усмішка"?
11. На яку планету потрапив Кліві ( Р.Шеклі " Запах думок")?
12. Як звали подругу Конрада?
( відповіді надсилаємо на ел. скриньку)
19.05. (В); 22.05. (А,Б)
Контрольна робота №6. За розділами: "Образ майбутнього в літературі" та "Сучасна література".
Завдання ( тестування) виконуються в Classtime.
Нагадую! Кількість спроб -1. Підпис учня зрозумілий ( прізвище, ім`я).
Бажаю успіху!
https://www.classtime.com/code/G8YM9N
14.05. (В); 18.05.( А, Б)
Тема: Позакласне читання №4. К. Нестлінґер " Конрад, або Дитина з бляшанки". незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
Завдання: Прочитати твір " Конрад, або Дитина з бляшанки"та підготуватися до тестової к.р.( консультація на Zoom-конференції о 14.00.)
12.05.(В); 15.05. (А, Б)
Тема: Перемога добра над злом у повісті "Міо, мій Міо".
Мета: вміти характеризувати головних героїв повісті, формувати цілісне мислення учнів; розвивати навички порівняльного аналізу різних видів мистецтва, творчі здібності школярів; утверджувати моральні цінності добра і світової гармонії.
Завдання: Записати характеристику образів головних героїв (Міо, Юм-Юм) і надіслати мені.( конференція zoom о 13.15.)
07.05. ( В); А, Б (08.05.)
Тема: Образи головних героїв твору Астрід Емілія Ліндґрен " Міо, мій Міо".
Мета:ознайомити учнів із новими розділами твору, допомогти зрозуміти характери персонажів, вдосконалювати навички аналізу тексту; розвивати образне мислення, творчу уяву, формувати навички виразного читання; виховувати моральні цінності.
Завдання:
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-a-lindgren-mio-mij-mio-golovni-geroi-tvoru-38548.html
2) https://xn--6-8sb3ae5a.xn--1000-83dma3a1c7b6a8s.xn--j1amh/texts/chapter8/subchapter1_1.html ( виконати творче завдання тільки №1 і надіслати)
04.05. (А,Б); 05.05.(В).
Тема: Моральні цінності у творах Ліндґрен.
Мета: розуміти філософський зміст твору; поглибити поняття про повість; розвивати творче і логічне мислення , зв`язне мовлення; навички аналізу, переказу; характеризувати персонажів, збагачувати свій внутрішній світ.
Завдання: дібрати з тексту цитати, що характеризують образ Міо. Намалювати обкладинку до твору.
27.04. (А,Б); 30.04. (В)
Тема: Астрід Емілія Ліндґрен " Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.
Мета: зацікавити учнів творчістю шведської письменниці, осягнути своєрідність та фантастичний зміст казок; розвивати навички виразного читання, аналізу художнього твору, уміння висловлювати власні думки про героїв; виховувати любов до книги, прагнення до самопізнання та самовдосконалення.
Завдання: переглянути презентацію за посиланням : https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-47747332; на основі презентації зробити творчу роботу "Лепбук" на тему: " Ліндґрен і її світ" ( для прикладу подані шаблони): https://www.google.com/search?
24.04.( А, Б); 28.04. (В).
Розвиток мовлення№4 ( усно).
Завдання: Стислий переказ одного з творів Р.Д.Бредбері "Усмішка" або Р. Шеклі "Запах думок"( зняти відео (до 2 хвилин) та надіслати вчителю на ел. пошту).
23.04.(В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Мета: сприяти формуванню вміння вчитися, критичного мислення; створити умови для розвитку цінністного ставлення до себе та оточуючих; усвідомлювати що світ варто розпочати з себе.
Завдання:1) написати лист-пораду тому, хто опинився в нестандартній ситуації.
17.04. ( А,Б); 21.04. (В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Духовне і фізичне випробування Кліві.
Мета: прослідкувати та зосередити увагу учнів на духовне та фізичне випробування Кліві; працювати над удосконалення виразного читання, розвитком аналізу художнього тексту, формуванням творчого мислення, усного мовлення; вміння дібрати цитатний матеріал до образу героя, складати характеристику образу; виховувати в учнів бажання працювати над собою.
Тема: Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайавату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі " Пісня про Гайавату". Елементи фольклору у творі( пісні, легенди, казки тощо.)
Мета: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом Г.Лонгфелло; засвоїти поняття "поема";
виразно читати стор. 183-185;
Завдання: переглянути презентацію: " Побут і звичаї північноамериканських американців" за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentaciya-zvicha-ta-tradici-indianciv-77075.html ; характеристика Гайавати ( письмово); вивчити вірш напам`ять стор. 183-184 зі слів: "...Вився дим поволі, тихо..."до слів: "... Всіх людей , усі народи".
12.03. (в) 13.03. (А,Б)
Тема: Роберт Бернс " Моє серце в верховині..."Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза. Елементи фольклору у творі.
Мета: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р.Бернса, розвивати навички виразного читання; засвоїти поняття " антитеза" та " ліричний герой".
Завдання: читати стор. підручника 176-177. ; виявити фольклорні елементи твору; вивчити вірш напам`ять на стор. 178.
26.05. (В)
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: створити ребус або кросворд за вивченими темами.
28.05.(В); 29.05.( А,Б)
Література на літо:
1. І.Муромець і Соловей розбійник.
2. "Робін Гуд".
3. В.Скотт " Айвенго".
4. В.Биков " Альпійська балада".
5. Дж. Олдрідж " Останній дюйм".
6. О.Грін " Пурпурові вітрила".
7. А.Азімов " Фах".
8. Д.В.Джонс " Манрівний замок Хаула".
9. К. Функе " Чорнильне серце".
10. Е.А.По " Золотий жук".
11. А.К.Дойл " Спілка рудих", " Пістрява стрічка".
12. О. Генрі "Дари волхвів", " Останній листок".
13. Г.Дж.Уеллс " Чарівна крамниця".
14. Р.Акутаґава " Павутинка".
21.05. ( В); 25.05.А,Б
Літературна вікторина ( правильна відповідь 1б.)
1. Засновник жанру байки.
2. Скільки подвигів здійснив Геракл?
3. Із скількох частин складається байка?
4. Скільки років провів Робінзон на безлюдному острові?
5. Ім`я работоргівця з роману " П`ятнадцятирічний капітан".
6. Скільки духів з`явилося до Скруджа перед Різдвом?
7. Що привіз Вакула Оксанці від Катерини II?
8. Як називається жанр японської поезії, який складається з 3х рядків і має глибокий філософський зміст?
9. Міф про північноамериканській народ згадується у поемі...
10. Як звуть головного героя Р.Д.Бредбері " Усмішка"?
11. На яку планету потрапив Кліві ( Р.Шеклі " Запах думок")?
12. Як звали подругу Конрада?
( відповіді надсилаємо на ел. скриньку)
19.05. (В); 22.05. (А,Б)
Контрольна робота №6. За розділами: "Образ майбутнього в літературі" та "Сучасна література".
Завдання ( тестування) виконуються в Classtime.
Нагадую! Кількість спроб -1. Підпис учня зрозумілий ( прізвище, ім`я).
Бажаю успіху!
https://www.classtime.com/code/G8YM9N
14.05. (В); 18.05.( А, Б)
Тема: Позакласне читання №4. К. Нестлінґер " Конрад, або Дитина з бляшанки". незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
Завдання: Прочитати твір " Конрад, або Дитина з бляшанки"та підготуватися до тестової к.р.( консультація на Zoom-конференції о 14.00.)
12.05.(В); 15.05. (А, Б)
Тема: Перемога добра над злом у повісті "Міо, мій Міо".
Мета: вміти характеризувати головних героїв повісті, формувати цілісне мислення учнів; розвивати навички порівняльного аналізу різних видів мистецтва, творчі здібності школярів; утверджувати моральні цінності добра і світової гармонії.
Завдання: Записати характеристику образів головних героїв (Міо, Юм-Юм) і надіслати мені.( конференція zoom о 13.15.)
07.05. ( В); А, Б (08.05.)
Тема: Образи головних героїв твору Астрід Емілія Ліндґрен " Міо, мій Міо".
Мета:ознайомити учнів із новими розділами твору, допомогти зрозуміти характери персонажів, вдосконалювати навички аналізу тексту; розвивати образне мислення, творчу уяву, формувати навички виразного читання; виховувати моральні цінності.
Завдання:
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-a-lindgren-mio-mij-mio-golovni-geroi-tvoru-38548.html
2) https://xn--6-8sb3ae5a.xn--1000-83dma3a1c7b6a8s.xn--j1amh/texts/chapter8/subchapter1_1.html ( виконати творче завдання тільки №1 і надіслати)
04.05. (А,Б); 05.05.(В).
Тема: Моральні цінності у творах Ліндґрен.
Мета: розуміти філософський зміст твору; поглибити поняття про повість; розвивати творче і логічне мислення , зв`язне мовлення; навички аналізу, переказу; характеризувати персонажів, збагачувати свій внутрішній світ.
Завдання: дібрати з тексту цитати, що характеризують образ Міо. Намалювати обкладинку до твору.
27.04. (А,Б); 30.04. (В)
Тема: Астрід Емілія Ліндґрен " Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.
Мета: зацікавити учнів творчістю шведської письменниці, осягнути своєрідність та фантастичний зміст казок; розвивати навички виразного читання, аналізу художнього твору, уміння висловлювати власні думки про героїв; виховувати любов до книги, прагнення до самопізнання та самовдосконалення.
Завдання: переглянути презентацію за посиланням : https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-47747332; на основі презентації зробити творчу роботу "Лепбук" на тему: " Ліндґрен і її світ" ( для прикладу подані шаблони): https://www.google.com/search?
24.04.( А, Б); 28.04. (В).
Розвиток мовлення№4 ( усно).
Завдання: Стислий переказ одного з творів Р.Д.Бредбері "Усмішка" або Р. Шеклі "Запах думок"( зняти відео (до 2 хвилин) та надіслати вчителю на ел. пошту).
23.04.(В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Мета: сприяти формуванню вміння вчитися, критичного мислення; створити умови для розвитку цінністного ставлення до себе та оточуючих; усвідомлювати що світ варто розпочати з себе.
Завдання:1) написати лист-пораду тому, хто опинився в нестандартній ситуації.
17.04. ( А,Б); 21.04. (В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Духовне і фізичне випробування Кліві.
Мета: прослідкувати та зосередити увагу учнів на духовне та фізичне випробування Кліві; працювати над удосконалення виразного читання, розвитком аналізу художнього тексту, формуванням творчого мислення, усного мовлення; вміння дібрати цитатний матеріал до образу героя, складати характеристику образу; виховувати в учнів бажання працювати над собою.
Творче завдання
Записати в зошиті: якості Кліві, які допомогли йому вистояти в екстремальній ситуації і надіслати вчителю.
16. 04. ( В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок" зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
Мета: сформувати уявлення про фантастику як літературний жанр, розвивати уміння аналізувати літературні твори; розвивати творчу уяву; продовжити працювати над формуванням особистісних компетенцій.
Завдання: засвоїти поняття "фантастика"; дочитати оповідання до кінця; у зошит виписати фантастичні моменти твору і надіслати вчителю.
13.04. ( А,Б) 14.04. ("В" клас - записує тільки виділений текст теми)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
Мета: розвивати уміння виразно читати , переказувати художній твір, коментувати прочитане, висловлювати власні думки та враження; виховувати силу волі , кмітливість, здатність до дії, пошук шляхів із складної незвичайної ситуації, виховувати життєлюбство.
Завдання: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р.Шеклі у статті підручника; прочитати оповідання " Запах думок" за посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=22
09.04. (В); 10.04. ( А,Б)
Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
Мета: поглибити знання про наукову фантастику; аналізувати зміст твору ; характеризувати образи твору; виховувати розуміння прекрасного, духовні цінності; усвідомлення власної відповідальності за долю людства.
Завдання:
1) перегляньте презентацію; https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-noveli-reya-bredberi-usmishka-20153.html
2) Складіть пам`ятку для людства: " Що ж треба робити , щоб передбачення Бредбері не збулося?"( письмово) або кросворд по темі ( одне із завдань на вибір).
06.04. (А, Б); 07.04. (В)
Тема: Рей Дуглас Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні " Усмішка".
Мета: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р. Бредбері, згадати визначення поняття "оповідання"; поглибити поняття про фантастику; розвивати навички аналітичного читання; виховувати небайдужість до долі людства, почуття прекрасного.
Завдання: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р. Бредбері зі статті підручника; переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-r-bredberi-usmiska-trivoga-za-rujnuvanna-duhovnih-cinnostej-v-noveli-11002.html; д.з. слайд №17( письмове завдання не виконуємо ! ). прочитати оповідання " Усмішка"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=23
02.04. ( В); 03.04. ( А,Б)
Контрольна робота№ 5. за розділом: " Поетичне бачення світу". Літературний диктант. за посиланням : https://www.classtime.com/uk/ вводимо код : VP6Q22
19.03.(В); 20.03.(А,Б)
Тема: Ідея миру, національного єднання, служіння народові ( Г. Лонгфелло " Пісня про Гайавату")
Мета: розвивати усне мовлення учнів; залучити школярів до ідеї миру злагоди між народами.
Завдання: Виконати завдання у зошиті ( класна робота) вставляючи слова-відповіді у речення:
16.03. ( А, Б) 17.03. (В)16. 04. ( В)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок" зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
Мета: сформувати уявлення про фантастику як літературний жанр, розвивати уміння аналізувати літературні твори; розвивати творчу уяву; продовжити працювати над формуванням особистісних компетенцій.
Завдання: засвоїти поняття "фантастика"; дочитати оповідання до кінця; у зошит виписати фантастичні моменти твору і надіслати вчителю.
13.04. ( А,Б) 14.04. ("В" клас - записує тільки виділений текст теми)
Тема: Роберт Шеклі " Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
Мета: розвивати уміння виразно читати , переказувати художній твір, коментувати прочитане, висловлювати власні думки та враження; виховувати силу волі , кмітливість, здатність до дії, пошук шляхів із складної незвичайної ситуації, виховувати життєлюбство.
Завдання: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р.Шеклі у статті підручника; прочитати оповідання " Запах думок" за посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=22
09.04. (В); 10.04. ( А,Б)
Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
Мета: поглибити знання про наукову фантастику; аналізувати зміст твору ; характеризувати образи твору; виховувати розуміння прекрасного, духовні цінності; усвідомлення власної відповідальності за долю людства.
Завдання:
1) перегляньте презентацію; https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-noveli-reya-bredberi-usmishka-20153.html
2) Складіть пам`ятку для людства: " Що ж треба робити , щоб передбачення Бредбері не збулося?"( письмово) або кросворд по темі ( одне із завдань на вибір).
06.04. (А, Б); 07.04. (В)
Тема: Рей Дуглас Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні " Усмішка".
Мета: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р. Бредбері, згадати визначення поняття "оповідання"; поглибити поняття про фантастику; розвивати навички аналітичного читання; виховувати небайдужість до долі людства, почуття прекрасного.
Завдання: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р. Бредбері зі статті підручника; переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-r-bredberi-usmiska-trivoga-za-rujnuvanna-duhovnih-cinnostej-v-noveli-11002.html; д.з. слайд №17( письмове завдання не виконуємо ! ). прочитати оповідання " Усмішка"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=23
02.04. ( В); 03.04. ( А,Б)
Контрольна робота№ 5. за розділом: " Поетичне бачення світу". Літературний диктант. за посиланням : https://www.classtime.com/uk/ вводимо код : VP6Q22
30.03.( А, Б) ; 31.03. (В)
Тема: Позакласне читання№3. Дж. Родарі " Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Мета: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом італійського письменника Дж. Родарі, розвивати навички виразного читання , творчу уяву та образне мислення.
Завдання: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом італійського письменника Дж. Родарі за статею підручника та переглянути презентацію і буктрейлер за посиланнями ( з виконанням завдань у робочому зошиті):
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dz-rodari-listivki-z-vidami-mist-sirota-svitu-ta-jogo-sprijnatta-liricnimi-geroami-virsa-38616.html,( тільки " Мікрофон")
2) https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g ;
підготуватися до контрольної роботи за розділом: " Поетичне бачення світу". Літературний диктант.
Тема: Позакласне читання№3. Дж. Родарі " Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Мета: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом італійського письменника Дж. Родарі, розвивати навички виразного читання , творчу уяву та образне мислення.
Завдання: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом італійського письменника Дж. Родарі за статею підручника та переглянути презентацію і буктрейлер за посиланнями ( з виконанням завдань у робочому зошиті):
1) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dz-rodari-listivki-z-vidami-mist-sirota-svitu-ta-jogo-sprijnatta-liricnimi-geroami-virsa-38616.html,( тільки " Мікрофон")
2) https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g ;
підготуватися до контрольної роботи за розділом: " Поетичне бачення світу". Літературний диктант.
Тема: Ідея миру, національного єднання, служіння народові ( Г. Лонгфелло " Пісня про Гайавату")
Мета: розвивати усне мовлення учнів; залучити школярів до ідеї миру злагоди між народами.
Завдання: Виконати завдання у зошиті ( класна робота) вставляючи слова-відповіді у речення:
1) Гайавата – це ….. племені оджибуеїв.
2) Гітчі-Маніто зробив цибух для люльки з ….
3) Індіанці прикрашали себе перед боєм ....
4) Човен індіанців, на якому Гайавата відплив у Царство вічного життя ….
5) Гітчі-Маніто дав людям ….
6) Наречена Гайавати ….
7) Матір Гайавти звали ….
8) Якого кольору стала ріка після того, як народи змили з себе фарбу бою?
9) Гітчі-Маніто закликав народи стати ….
10) " Із червоного...Всі зробили мовчки люльки..."
11) " Вікове бажання помсти - ....страшний від предків"
12) " В їх серцях - звіряча ...."
Написати міні-твір: " Повчальні уроки " Пісні про Гайавату"Г.Лонгфелло"( 5-7 речень); підготуватися до позакласного читання Дж. Родарі "Листівки з видами міст"Тема: Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайавату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі " Пісня про Гайавату". Елементи фольклору у творі( пісні, легенди, казки тощо.)
Мета: ознайомитись із життєвим та творчим шляхом Г.Лонгфелло; засвоїти поняття "поема";
виразно читати стор. 183-185;
Завдання: переглянути презентацію: " Побут і звичаї північноамериканських американців" за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentaciya-zvicha-ta-tradici-indianciv-77075.html ; характеристика Гайавати ( письмово); вивчити вірш напам`ять стор. 183-184 зі слів: "...Вився дим поволі, тихо..."до слів: "... Всіх людей , усі народи".
12.03. (в) 13.03. (А,Б)
Тема: Роберт Бернс " Моє серце в верховині..."Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза. Елементи фольклору у творі.
Мета: ознайомитись із життєвим і творчим шляхом Р.Бернса, розвивати навички виразного читання; засвоїти поняття " антитеза" та " ліричний герой".
Завдання: читати стор. підручника 176-177. ; виявити фольклорні елементи твору; вивчити вірш напам`ять на стор. 178.
(Покришка Марія 6В клас) Дуже цікаво!
ОтветитьУдалитьМихайленко Дарина 6В клас
ОтветитьУдалитьПолищук Юрій 6-В клас .
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьа як?зробити фото того,що написали в зошит? Микита Єршов
Удалитьтак
УдалитьЄршов Микита 6-В
ОтветитьУдалитьЗагребенюк Дарина 6В
ОтветитьУдалитьБєляєв Ілля 6-А
ОтветитьУдалитьІванов Ігор 6-В
ОтветитьУдалитьСтоева Анастасия 6А
ОтветитьУдалитьіщенко Анатолій 6-В
ОтветитьУдалитьЄнгаличева Софіна 6-В дуже цікаво!)
ОтветитьУдалитьСкалига Ксениія 6-В
ОтветитьУдалитьТиховод Євген 6А дуже цікаво!!!
ОтветитьУдалитьСкалига Ксениія 6-В
ОтветитьУдалитьПокришка Марiя 6В клас
ОтветитьУдалитьПоліщук Юрій 6В.
ОтветитьУдалитьІванов Ігор 6-В
ОтветитьУдалитьА треба надсилати сьогоднішній урок?
ОтветитьУдалитьДуже ціково!
ОтветитьУдалитьПолищук Юрий 6-В.
ОтветитьУдалитьІванов Ігор 6-В
ОтветитьУдалить10.04-09.04-06.04-30.04 Янко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьПоліщук Юрій 6В.
ОтветитьУдалитьРоманенко Вероника 6-В
ОтветитьУдалитьПолищук Юрий 6-В.
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьПоліщук Юрій 6В.
ОтветитьУдалитьІванов Ігор 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьПолищук Юрий 6-В.
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьРоманенко Вероника 6-В
ОтветитьУдалитьПоліщук Юрій 6В.
ОтветитьУдалитьІванов Ігор 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьПолищук Юрий 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьПолищук Юрий 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалитьЯнко Виктория 6-В
ОтветитьУдалить